søndag den 27. oktober 2013

Julekort med Riddersholm papirer

Jeg har vist flere julekort på Riddersholm blog som jeg også vil vise her. Jeg har valgt at sige farvel som designer for Ridderholm og ønsker Connie og hendes designere alt det bedste fremover, jeg har hygget mig med at være kreativ med alle de lækre papirserier.
Vi er i dag flyttet hjem efter 7 måneder i vores sommerbolig så nu er der 7 flyttekasser med scrap og lidt til som skal lægges på plads i skabe og skuffer.
 
 
 
 
Du må have en dejlig søndag aften
Pia

12 kommentarer:

Trudy sagde ...

wow, great projects you have made Pia.
i love them all.
Hugs Trudy

marion sagde ...

Such fab projects, hugs, Marion

Anne-Eddie sagde ...

Kjempelekre kort! Du blir nok savnet der inne, men det er "en tid" for alt! Klem fra Anne-Eddie ;)

morkaren sagde ...

Sikke dejlige julekort, (især det første, jeg elsker rosa farver) jeg er helt sikker på vi forsat vil se mange fine ting fra dig, det var sent i flytter hjem, hvad siger nu lille Emma til at måtte undvære græsplænen? knus morkaren.

Maryann Laursen sagde ...

Alle super lækre kort Pia, og held og lykke med nye udfordringer og oplevelser fremover.

Bente Årstad sagde ...

Nydelig kort, klem bente:)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækre kort i flotte designs og skønne farver
Er det ikke også lidt hyggeligt at komme hjem igen, selv om i nyder jeres lille hus

God mandag

Gitte sagde ...

Super skønne kort du har lavet.

Sissel sagde ...

Så flotte julekort!:)
Klem

Annette / aka sagde ...

Sikke da en masse forskellige ting i de lækre papirer. Især urtepotten er da vist noget der skal prøves.
Tak for al din inspiration på Riddersholm....men jo også her.
Og når du har fået pakket ud, så er der garanteret inspiration til nye kreationer. Gad vide, om I nu skal bygge til derhjemme....til scrapsager. 7 kasser er nu noget !

Inger Marie sagde ...

Så nydelige kort :)
Likte utrolig godt det øverste :)¨
Klem fra Inger Marie

Sophie sagde ...

Sehr schöne Karten, Pia.
Mir gefallen die "alten braunen Kanten",
das sieht so antik aus.

Sophie