Viser indlæg med etiketten julekort. Vis alle indlæg
Viser indlæg med etiketten julekort. Vis alle indlæg

lørdag den 23. november 2013

julemanden

Et julekort hvor jeg igen har brugt Sizzix Windows bigz die. Lige nu sidder jeg i Roskildehallerne og hygger med 200 andre der elsker denne skønne hobby.Jeg har brugt papirer fra Ridderholm design.
 
Tusind tak fordi du kiggede forbi
Scrapknus Pia

onsdag den 21. december 2011

Ønsker alle en glædelig jul

Jeg nåede lige at få lavet lidt julekort og sendt er de også så håber de når frem inden jul.
jeg har brugt papir fra Inkido og det meste pynt er også derfra.



Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul og tusind tak for alle søde kommentarer
Juleknus fra Pia

onsdag den 7. december 2011

Jul i brunt og blåt

Anonyme scrappere har en udfordring brun/rosa eller brun/ blå. Jeg har lavet en bog som inspiration af mange forskellige rester og så har jeg brugt masser af sværte, stempler fra Papercraft Scandivaia(inkido) og martha Stewart punch, bogen kan fyldes med lidt juleguf og bruges som værtinde gave. Jeg håber der er rigtig mange der vil deltage på AS udfordringen.



Ønsker dig en dejlig decemberdag
jule knus fra Pia

onsdag den 30. november 2011

Sidste Dt inkido Julekort og juledekoration

Jeg har lavet et julekort med materialer fra Inkido hvor mine 2 år som designer nu slutter, det har været fantastisk at være på teamet og få lov at være kreativ med alle de skønne materialer og takker alle der har fulgt og kommenteret på Inkido's blog.


Vi har fået denne flotte dekoration som min kreative datter har lavet til os, den er så smuk med keramik rensdyrene, birkestammer og mos og pynter indtil videre ude i kolonihavehuset hvor vi stadig tilbringer det meste af vores tid.
Du må have en god aften
knus Pia

onsdag den 9. november 2011

Vintage julekort

Anonyme scrappere har denne gang en udfordring hvor du skal lave vintage jul.
jeg har lavet et staffelikort og brugt forskellige rester og punch og masser af sværte.






Mange julehilsener fra Pia

tirsdag den 30. november 2010

Juleæske og DT projekter

Jeg har lavet en af de bøger som Sanne er ophavsmand til,pyntet med Gammeldags jul-hjerter- fra inkido.
Pyntet med blomster og blonde lavet med MS punch. Hjertet er en sizzix dies stanset ud i bølgepap, de små er lavet med punch og har fået clossy accent, stemplet-glædelig jul- er fra Oriondesign
Æsken er lavet til TJSC udfordring del 3






 
Idag tirsdag er det min DT dag på Inkido så her er lidt af de projekter jeg har lavet hvis du vil se flere og flere detaljer om materialer så tag et kig på inkido's inspirationsblog som er fyldt med jul fra desigteamet
Her er 2 af mine 5 projekter

Du må have en dejlig tirsdag aften, jeg håber du kan holde varmen
varme knus fra Pia

søndag den 12. oktober 2008

julekort



Lidt julestemning herfra. Var i lørdag ude at købe det lækre papir fra papirdesing fra norge. Det kan købes hos dreampapers, det midterste papir med blomsterne er en rest som jeg ikke kender navnet på. Jeg har revet kanterne og brugt sølv glitterlim i kanten på motivet, magisk juletid er et stempel jeg har købt i norge derudover er der som pynt brugt charms juletræer, prima blomster, halvperler, blonder og Qk dies . En rigtig god søndag aften til alle der kigger forbi.