En udfordring du ikke kan lade være med at deltage i
Jeg har brugt en kæmpe træspole som jeg har beklædt med papir fra Riddersholm og bund og "fad" er fra en bigz sizzix dies som er beregnet til at lave album af. kagen er æske købt i tigerbutikken og har fået en porcelæns knop som håndtag og så kan der fyldes godter, kager eller hvad man nu har lyst til
Du må have en dejlig snedag
juleknus Pia
