mandag den 10. december 2012

"julekage"


En udfordring du ikke kan lade være med at deltage i
 Jeg har brugt en kæmpe træspole som jeg har beklædt med papir fra Riddersholm og bund og "fad" er fra en bigz sizzix dies som er beregnet til at lave album af. kagen er æske købt i tigerbutikken og har fået en porcelæns knop som håndtag og så kan der fyldes godter, kager eller hvad man nu har lyst til


Du må have en dejlig snedag
juleknus Pia
 
 

lørdag den 8. december 2012

Mini album/kort

Jeg har lavet et album/kort ud af gamle bodsider for at få det rigtig gamle slidte look frem, det er et album til et guldbrudepar og der er lidt billeder i som jeg har gjort sepia men dem kam jeg ikke vise. Har smurt kanter med inka gold og brugt forskellige sizzix dies










 

bagsiden hvor jeg har brugt noget af bogens omslag og givet det lidt guld  

Du må have en god 8 december
juleknus Pia
 

fredag den 7. december 2012

Ur, servietholder og kokosmakroner

 Jeg har lidt indlæg fra de projekter jeg har lavet til Riddersholms design blog, i uret er der plads til konfekt eller en lille gave og så har jeg bagt kokosmakroner som er rigtig nemme, en opskrift som jeg har fået af STI

Opskrift på kokosmakroner:
Ca. 300 gr kokos, en pose revet chokolade, lidt vanille og en dåse kondenseret mælk 397 gr jeg køber den i Føtex, røres sammen og sættes på bagepladen og bages ved 200 gr i 10 min. De er helt konfektagtige og smager mums godt.

 
Du må have en dejlig 7 december
juleknus Pia

torsdag den 6. december 2012

Kalender 2013 ,pyntet træ og juletag


Ja så har vi allerede 6 december sikke hurtigt tiden går. Jeg har lavet en tag og brugt soldaten som jeg har haft liggende længe, en Tim Holtz bigz dies og så har jeg pyntet en kalender med Graphic45 papir

Et billede af mit pyntede træ
 
Hvis du vil se min værtindegave så kig forbi
Du må have en dejlig snedag
knus Pia

onsdag den 5. december 2012

JUL JUL

Så er det igen tid til en udfordring HER . Vi i design teamet er sponseret med materialer HER fra.



 
 
jeg håber der er rigtig mange der vil deltage på vores udfordring
knus Pia

tirsdag den 4. december 2012

Juletag og brændte mandler/opskrift

I går havde jeg blogdag Her hvor jeg har lavet en "bordbombe" synes min mand den lignede.
Jeg har lavet brændte mandler, en opskrift som Betina for flere år siden lagde på sin blog og de er rigtig nemme og gode og halvdelen af sukkeret har jeg bare erstattet med kunstigt sødepulver.
Og lige en enkelt tag blev det også til



Du må have en god 4 december aften
Pia

mandag den 3. december 2012

Merry christmas


Jeg har lavet et kort til udfordringen HER. Det er ikke lige de farver jeg mest bruger sammen så det var noget af en udfordring
Du må have en dejlig snevejrsdag
knus Pia