Jeg havde næsten glemt at jeg for et stykke tid tiden lavede et projekt til udfordringen
HER hvor de vil se embossing i guld eller sølv. Jeg har brugt et tom paprør, beklædt med papir og brugt sizzix bigz dies som også har fået masser af glitter guld embossing men som desværre ser lidt gult ud, uret som også er en sizzix TH dies er også guld embosset.
I røret kunne der være lagt lidt nytårsguf men Molly synes den var så lækker at bide i så den blev splittet ad inden det blev opdaget at der havde været en molly på spil, hun er ellers ikke en der ødelægger noget men denne var ikke til at stå for måske glitter og guld tiltrækker den lille dame og når så den står gemt i bunden af et skab som af og til går op såååååå
Scraphilsen
Pia