søndag den 10. februar 2013

It's your day

Jeg har lavet et kort som en slags foldet tag ved at dele et A4 ark på langs  og foldet i 3 dele, den ene lidt kortere, lavet hul i til bånd. jeg deltager i udfordringen her. Jeg var til scrapmarathon hos love2scrap og fik lavet 3 kort efter samme manual og et layout som du kan se  HER med 2 ladies som var på CHA messe for at købe nye varer.




Du må have en god søndag
Pia

lørdag den 9. februar 2013

Love

Jeg har lavet et Valentine projekt til udfordringen HER emne skal være "Love"
Jeg har brugt Prima papir, forskellige punch og HJERTET som er super skøn og bliver flittigt brugt i denne Valentine's mdr.. Love er standset ud med en gammel Sizzix dies
 
Hvis du mangler Valentine papir kan du klikke dig ind på lækre  papirer, 10 stk, som er ganske gratis 
klik HER
Jeg skal lige om lidt til 12 timers scrap sammen med min datter, så det bliver en skøn kreativ lørdag
scrapknus Pia

fredag den 8. februar 2013

Lækre Valentine papirer/free valentine paper


Se lige hvad du kan få gratis her, super lækre og søde papirer, 10 stk til at lave Valentines projekter med
Du kan gratis få dem her
Free download here
Du må have en god dag
Pia

Blomster


Så er vi nået til sidste del af Anononyme timeglas. Mit Dt bidrag blev en flaske som jeg har malet, pyntet med roser, bånd, hjerter og perler

Du må have en dejlig dag
Pia

onsdag den 6. februar 2013

Valentines projekt

Jeg har lavet et Valentine's projekt til udfordringen hos Pion Design. Den 14 februar har jeg 43 års bryllupsdag men dengang var der ikke tale om Valentines day men nu bugner butikker af alt til at fejre denne dag og det gør jo også at ingen af os glemmer vores bryllupsdag.
Jeg  har brugt Pion papir fra flere serier, pyntet med blomster, top og bund er en gammel Sizzix bigz album dies er standset ud i pap og papir, brugt en grilpind som stængel og hjertet  og bladene . Stempler er fra Justrite og IO.


Du må have en dejlig dag, hvis du ikke har set mit DT projekt så tag' og kig
 

tirsdag den 5. februar 2013

Molly


I dag er det min DT dag på SIZZIX blog, hvis du vil se hele projektet skal du klikke dig ind
 HER
Du må have en dejlig dag
Scrapknus Pia
 

Anonyme timeglas del 3

Så er det tid til 3 del af Anonyme timeglas  Mit  DT bidrag kom til at se sådan ud

Du må have en god dag
Scrapknus Pia