Jeg har lavet et Valentine projekt til udfordringen
HER emne skal være "Love"
Jeg har brugt Prima papir, forskellige punch og
HJERTET som er super skøn og bliver flittigt brugt i denne Valentine's mdr.. Love er standset ud med en gammel Sizzix dies
Hvis du mangler Valentine papir kan du klikke dig ind på lækre papirer, 10 stk, som er ganske gratis
Jeg skal lige om lidt til 12 timers scrap sammen med min datter, så det bliver en skøn kreativ lørdag
scrapknus Pia