Mit DT bidrag , et påskekort som skulle være clean and simple og dem der kender mig ved at det er meget svært for mig, så en stor udfordring som jeg ikke helt ved om jeg har levet op til
Så ta' en tur forbi HER
Du må have en god fredag og god tur til alle jer der skal til Convention på Fyn
Scrapknus Pia
Hvis du mangler påske papir kan du hos SIZZIX downloade FREE

