lørdag den 9. marts 2013

From the heart

 Jeg har leget lidt med mine nye stempler fra Vilda Stamp  de er super lækre, findes under nyheder og så anvendelige til mange ting, globusen og tekst er fra de ny stempel sæt fra Tim Holtz også super fede, jeg må bare eje dem allesammen.Hjertet jeg har brugt er denne SIZZIXdies og så har jeg brugt sværte, perfect pearls og vand til at farve tagen med som er standset ud i Manila karton fra Ranger med denne SIZZIX dies
Denne SIZZIX dies har jeg stemplet med ved at klistre filt på EZ mount og så køre den gennem big shotten.Båndet er ostelærred som jeg har farvet med distress ink, kunne godt bruge gammeldags gazebind men tror ikke det findes mere, det ville ellers være supert



Du må have en god lørdag, hvis du har lyst til at vinde en præmie så kig på det forrige indlæg
Scrapknus Pia
 

fredag den 8. marts 2013

Ny udfordring hver måned

Riddersholm er der som noget nyt hver den første fredag i måneden en udfordring hvor der er fine præmier at vinde, det eneste du skal gøre er at lægge en kommentar.
Mit DT bidrag , et påskekort som skulle være clean and simple og dem der kender mig ved at det er meget svært for mig, så en stor udfordring som jeg ikke helt ved om jeg har levet op til
 
Så ta' en tur forbi HER
Du må have en god fredag og god tur til alle jer der skal til Convention på Fyn
Scrapknus Pia
Hvis du mangler påske papir kan du hos SIZZIX downloade FREE
 

onsdag den 6. marts 2013

Tattered florals smykke

Jeg har hygget mig med at lave til udfordringen her et "smykke" med Tim Holtz Sizzix dies og denne corners, brugt embossing i platin, flere forskellige alkohol ink, distress paint Victorian velvet..Jeg har skåret i karton som er embosset  og skåret i en slags metal net.




Du må have en dejlig dag
Pia

tirsdag den 5. marts 2013

Blomster hund og et herrekort

I dag er det min design dag hos SIZZIX så hvis du vil se hele projektet og tutorial er du velkommen til at besøge Sizzix bloggen.
 
If you want to se more and tutorial, please visiting the Sizzix blog
Jeg har lavet et herrekort som en stor tag, sværtet og stemplet med de store baggrunds stempler fra IO, brugt hjørne stempler, bil og time flies stempel fra Vilda stamp


Du må have en god dag
Have a nice day
Pia
 

mandag den 4. marts 2013

Kiss Slowly,Forgive Quickly


Jeg har lavet et kort med det skønne Pion design papir, brugt forskellige dies. jeg har lavet kortet til udfordringen HER


Du må have en dejlig forårsdag
Pia
 
 

søndag den 3. marts 2013

Wake up


Jeg har lavet en tag ved brug af  denne Sizzix dies og brugt denne alarmklok. Jeg har malet med de nye distress paint fra ranger. tag er til udfordringen hos Sketchy Colours

Du må have en god søndag
Pia

lørdag den 2. marts 2013

12 tags of 2013-march-

Jeg har lavet en tag til 12 tags of 2013. Jeg havde ikke kaninen så jeg klippede et kanin lignende væsen, havde heller ikke glitterbånd i blå så embosset et stykke papir og gav det blå mist og sværte og til sidst glitter lim.


Du må have en god lørdag
Pia