Jeg har leget lidt med mine nye stempler fra
Vilda Stamp de er super lækre, findes under nyheder og så anvendelige til mange ting, globusen og tekst er fra de ny stempel sæt fra Tim Holtz også super fede, jeg må bare eje dem allesammen.Hjertet jeg har brugt er denne
SIZZIXdies og så har jeg brugt sværte, perfect pearls og vand til at farve tagen med som er standset ud i Manila karton fra Ranger med denne
SIZZIX dies
Denne
SIZZIX dies har jeg stemplet med ved at klistre filt på EZ mount og så køre den gennem big shotten.Båndet er ostelærred som jeg har farvet med distress ink, kunne godt bruge gammeldags gazebind men tror ikke det findes mere, det ville ellers være supert
Du må have en god lørdag, hvis du har lyst til at vinde en præmie så kig på det forrige indlæg
Scrapknus Pia