Jeg skulle lige prøve min nye
Sizzix dies og stemplet , inden under wish har jeg brugt denne
Sizzix dies og papiret er fra Pion Design, perle swirl fra Prima
Jeg deltager med kortet i udfordringen
HER
Jeg er ellers i panik min windows live mail vil ikke åbne, den kører og kører bare men der sker ikke noget og synes jeg og Anja har prøvet alt så jeg kan ikke modtage eller sende mail fra mine mail adresser og alt som jeg har gemt i mapper kan jeg ikke få fat i, så hvis nogen har et godt råd så er det velkomment.Jeg har oprettet en TDC mailboks med ny mail som jeg kan bruge indtil jeg får løst problemet, så mange af mine mailadresser kan jeg heller ikke få fat i ØV ØV
srapknus Pia