onsdag den 10. april 2013

Birthday tag/ tutorial på kaffe tag

Jeg har lavet en tag hvor jeg har brugt de nye stempler fra Tim holtz, stemplet på Riddersholm design- Vintage pink- collectionen. Jeg har farvet tagen med Karat instant kaffe( det behøver ikke være det mærke hi hi ) Tagen er lavet med SIZZIX DIES en af de dies jeg bare ikke kan undvære

 Jeg tilsætter vand til instant kaffe pulver så den bliver stærk og farver bedre 
Jeg har også drysset kaffe korn ned på den kaffe våde tag
Det er en god ide at tørre tagen og gentage alt efter hvor gammel og slidt udseende man ønsker
Svært kanter med distress ink, Vintage photo og walnut stain
Jeg drypper tit mine sværtede tag med Aircondack alkohol blending solution  som tager lidt af farven og kan ligne spildte pletter og får dem til at ligne en gammel tags.
Mange scrap hilsener
Pia
 

Happy birthday

Så er det tid til en ny udfordring hos Anonyme scrappere. Mit bidrag kom til at se således ud men hjemmelavet baggrund og kort, clips og stykke målebånd som skulle have været smidt ud.
jeg håber rigtig mange vil være med på vores udfordringer i AS



Du må have en god dag
Scrapknus Pia

tirsdag den 9. april 2013

Tag kort

Jeg har lavet et tag kort med denne skønne SIZZIX DIES og flere andre
Det er tirsdag igen og idag har jeg et nyt projekt at vise på
Today I have a new project for
If you want to see more ,take a step over to
Wish you a great day, ønsker dig en dejlig dag
Pia

mandag den 8. april 2013

Wish


Jeg skulle lige prøve min nye Sizzix dies og stemplet , inden under wish har jeg brugt denne Sizzix dies og papiret er fra Pion Design, perle swirl fra Prima
Jeg deltager med kortet i udfordringen HER



Jeg er ellers i panik min windows live mail vil ikke åbne, den kører og kører bare men der sker ikke noget og synes jeg og Anja har prøvet alt så jeg kan ikke modtage eller sende mail fra mine mail adresser og alt som jeg har gemt i mapper kan jeg ikke få fat i, så hvis nogen har et godt råd så er det velkomment.Jeg har oprettet en TDC mailboks med ny mail som jeg kan bruge indtil jeg får løst problemet, så mange af mine mailadresser kan jeg heller ikke få fat i ØV ØV
srapknus Pia


lørdag den 6. april 2013

Du er unik

Jeg har lavet et kort til udfordringen HER. Jeg har skåret firkanter af Kaisercraft papir(havde ikke fået den firkant punch med i kolonihaven) , et norsk stempel og forskellige blomster og de sorte blade er standset ud med en Nelli Snellen punch.


Du må have en dejlig lørdag
Pia

fredag den 5. april 2013

Altered book

I dag er der igen en spændende udfordring , så besøg Riddersholm's blog
Her er mit DT bidrag som er en gammel bog som jeg har limet siderne sammen på, malet kanter sider og ryg med hvid akrylmaling og så skåret et rum hvor der kan ligge en gave. papiret er Vintage pink og Vintage party og chipboard, blonder , halvperler og blomst er fra webshoppen. Ansigterne er Tim Holtz dies som jeg har standset ud i filt, sat på en akrylklods med dobbeltklæbende tape og brugt som stempel.Rammen er en SIZZIX dies.








Du må have en god fredag
scrapknus Pia

onsdag den 3. april 2013

Knus og Kram

Da jeg lavede Tims 12 tag of 2013 og havde gang i "griseriet" med sværte, distress paint,masser af vand og mist lavede jeg denne tag 26 cm x13 cm som jeg skar i Manila karton fra ranger som jeg synes er super til alt det våde hvor alm karton godt kan gå i stykker hvis det bliver udsat for meget vand og farve. jeg har pyntet med Kaisercraft papir og et blondestempel som jeg fandt da jeg var ved at se efter i skufferne for at se hvad jeg skal have med ud i kolonihaven. jeg har brugt forskellige stempler blandt andet fra Stampers Anonymous og Vilda stamp. Båndet er ostelærred son er farver med distress ink.
jeg har lavet kortet efter en skitse og udfordring HER


Du må have en dejlig dag
scrapknus Pia