Jeg har lavet et album af Sizzix dies fra Tim Holtz og indsat sorte karton sider som er pyntet og lavet så der kan gemmes tag og andre ting i lommer. jeg har brugt filmstrimmel og det lille camera. forsiden er embosset med clear embossing og platinium ligesom filmstrimlen.jeg har liftet det herfra hvor der bare er så mange gode ideer og fine ting
Du må have en dejlig fredag
Scrapknus Pia


