fredag den 10. maj 2013

Camera album


Jeg har lavet et album af Sizzix dies fra Tim Holtz og indsat sorte karton sider som er pyntet og lavet så der kan gemmes tag og andre ting i lommer. jeg har brugt filmstrimmel og det lille camera. forsiden er embosset med clear embossing og platinium ligesom filmstrimlen.jeg har liftet det herfra hvor der bare er så mange gode ideer og fine ting

 



 



Du må have en dejlig fredag
Scrapknus Pia


torsdag den 9. maj 2013

Cats

I maj måned er jeg gæstedesigner for udfordrings bloggen HER så hvis du er glad for vintage stilen så kig forbi
 Du må have en god fridag
Pia

onsdag den 8. maj 2013

YOU & ME

I dag er det tid til ny udfordring hos Anonyme scrappere. Mit DT bidrag kom til at se sådan ud. Jeg har brugt denne SIZZIX dies som jeg har standset ud i tykt karton fra en tom æske og så har jeg embosset med platinium embossingpulver.Denne DIES er rammen hvor jeg har brugt denne også til at lave hul i den 1. udstandsede dies





Du må have en god regnvejrs onsdag
Pia

tirsdag den 7. maj 2013

Geochaching layout

I dag har jeg et nyt projekt for sizzix hvis du vil se mere så tag en tur forbi
Today I have a new project for
If you want to see more take a step over to
Have a great day. Ønsker dig en dejlig dag
Pia

søndag den 5. maj 2013

Æske og tag kort

Jeg har lavet nogle DT  projekter til Riddersholm design hvor du også kan se flere billeder


Du må have en dejlig søndag
Scrapknus Pia

fredag den 3. maj 2013

Fredags udfordring

Så er det tid til månedens udfordring på Riddersholm blog. tag et kig forbi og  deltag i udfordring med mulighed for at vinde lækker præmie.
Mit DT bidrag



Du må have en dejlig fredag
Scrapknus Pia

onsdag den 1. maj 2013

Vintage kort

Jeg har lavet et vintage kort til udfordringen hos ETT TRYKK. jeg har brugt billede fra Pion papirerne og mange forskellige dies , bånd , gaze og distresset kanter.



Du må have en dejlig solskinsdag
Pia