Jeg har lavet et kort til en kvinde der er glad for sko, manualen findes på Marianne design workshops side og er meget nem at lave, har også set den hos
Caia som har lavet en fantastisk flot sko.
Jeg har brugt pynt og papir fra Riddersholm Design, sål og noget af hælen har fået glossy accent. Du kan se flere billeder
HER også af det bryllupskort jeg har lavet
Scrap knus Pia