mandag den 10. juni 2013

12 tags of 2013/ June

jeg har lavet JUNI TAGS og igen med det stempel jeg ikke har så jeg måtte igen selv prøve at tegne den guldsmed eller hvad det nu er for et insekt.


Du må have en dejlig solskinsdag
Pia

lørdag den 8. juni 2013

Happy birthday

Jeg har lavet et vintage kort med flere forskellige Sizzix dies og brugt Graphic45 papiret A Ladies Diary



 
Du må have en god lørdag
Her har solen skinnet så dejligt i formiddags men nu er det overskyet og lidt koldt øv øv, vi havde lige troet sommeren var kommet for at blive
Pia

fredag den 7. juni 2013

Farm girl friday

Så er det igen tid til en udfordring her hos Riddersholm hvor vi i design teamet har lavet inspiration
Du må have en dejlig solskins fredag
Pia
 

torsdag den 6. juni 2013

Lag på lag kort


Jeg har lavet et kort hvor jeg har brugt flere forskellige spellbinders dies lidt blomster og memorybox dies
scrap hilsner fra Pia

onsdag den 5. juni 2013

Mojo 296

Jeg har lavet et kort efter skitsen på MOJO, jeg har brugt papir fra prima.

Du må have en dejlig aften, vi har nyt fars dag i solen med vores datter og barnebarn
Scrapknus Pia

tirsdag den 4. juni 2013

Flower box/ blomster box

Today I have a new project for
Idag har jeg et nyt projekt for  
If you want to see more,take a step over to
Hvis du ønsker at se hele mit project så tryk på link
Wish you a great day
Ønsker dig en dejlig dag
Pia

søndag den 2. juni 2013

Mandekort

Jeg har lavet et kort til udfordringen HER. Jeg har distresset med distress paint og stain og lidt pearl glimmermist og så har jeg brugt denne SIZZIX og DENNE og forskellige af Tim Holtz stempler og metaldele
 

 
Du må have en god søndag
Pia