Jeg har lavet 2 skuffer med en æske ovenpå hvor låget kan løftes og der er plads til et kort, i skufferne kan ligge lidt godt,- penge , slik , smykker- ja kun plads og fantasi sætter grænser.
jeg har lagt nyt DT kort på Riddersholm bloggen hvis du vil se det
Du må have en dejlig weekend
scrapknus Pia


