mandag den 15. juli 2013

Mojo monday

Jeg har lavet et kort efter skitsen HER. brugt Spellbinders, Martha Stewart punch og Nelli Snellen dies


Sommer hilsener
Pia

lørdag den 13. juli 2013

Steampunk kort/æske

Så har jeg igen leget med det lækre graphic45 papir- Steampunk Spells- som har så mange lækre ting på arkene som kan klippes ud.
Jeg har lavet 2 skuffer med en æske ovenpå hvor låget kan løftes og der er plads til et kort, i skufferne kan ligge lidt godt,- penge , slik , smykker- ja kun plads og fantasi sætter grænser.












jeg har lagt nyt DT kort på Riddersholm bloggen hvis du vil se det
Du må have en dejlig weekend
scrapknus Pia

tirsdag den 9. juli 2013

Dare to dream

Today i have a new project for
I dag har jeg et nyt projekt på
SIZZIX BLOG
 

If you want to see more, take a step over to
Hvis du vil se mere så tag' et smut forbi
Wish you a great dag
Ønsker dig en dejlig dag
Pia

mandag den 8. juli 2013

Embosset tag

Jeg har lavet  en tag hvor jeg har brugt Tim Holtz tag dies og en embossing folder, produkter du kan finde HER





Jeg har lagt nyt kort ind HER Du må have en dejlig sommerdag
scrapknus Pia

fredag den 5. juli 2013

Farm girl friday/ bryllup

Så er det første fredag i july og tid til ny inspiration fra DT teamet på Riddersholm design's  blog, flot præmie pakke at vinde hvis du kigger forbi og lægger en kommentar
 HER




Du må have en dejlig weekend
Pia

torsdag den 4. juli 2013

Vintagekort

Jeg har lavet et par kort hvor jeg har brugt forskellige sizzix dies. det ene har været vist på Riddersholm blog

Du må have en dejlig torsdag
Pia

tirsdag den 2. juli 2013

Gavebox

Today I have a new project for
Idag har jeg et nyt project for
jeg har lavet en gaveæske/bog og på Sizzix blog er der en tutorial på hvordan du laver den
Her har jeg lavet en i "Tim Holtz" udgave , brugt papirer , stempler og pynt fra Tim Holtz Collection og fra Vilda stamp

Jeg har brugt forskellige Sizzix dies og DENNE






Du må have en dejlig sommerdag
Pia