Så har jeg igen leget med det lækre graphic45 papir- Steampunk Spells- som har så mange lækre ting på arkene som kan klippes ud.
Jeg har lavet 2 skuffer med en æske ovenpå hvor låget kan løftes og der er plads til et kort, i skufferne kan ligge lidt godt,- penge , slik , smykker- ja kun plads og fantasi sætter grænser.
Du må have en dejlig weekend
scrapknus Pia