Jeg har lavet et gavekort/æske med et staffelikort, den måler 5x5x1,5 inch og er lavet med brunt karton og sværtet med guld i kanterne , dekoreret med et håndtag i skuffen hvor der kan ligge en gave ellers har jeg pyntet med halvperler, blomster nogle punchede ud med Nelli Snellen punch, blonde kanter med Martha Stewart punch. Jeg deltager i udfordringen
HER og har brugt det lækre papir fra
Inkido- Beautiful Memories som jeg har klippet lidt rundt i og som matcher så flot sammen alle arkene. Stemplet er også fra inkido og så har jeg brugt denne
Sizzix dies
Du må have en god weekend
knus Pia