søndag den 11. august 2013

Molly layout med papiret Beautiful Memories

Nej hvor er det lang tid siden jeg har lavet et layout men synes Inkido's skitse var så fristende så den måtte jeg prøve og så med Inkido's lækre serie Beautiful Memories. Jeg har brugt lidt grønt karton og hvidmalede bogstaver ellers er det ting jeg har klippet i papiret og blomster lavet med papiret.
jeg deltager i Inkido's udfordring for august




Du må have en dejlig aften 
Pia

fredag den 9. august 2013

gavekort/ staffelikort med sommerfugle

Jeg har lavet et gavekort/æske med et staffelikort, den måler 5x5x1,5 inch og er lavet med brunt  karton og sværtet med guld i kanterne , dekoreret med et håndtag i skuffen hvor der kan ligge en gave  ellers har jeg pyntet med halvperler, blomster nogle punchede ud med Nelli Snellen punch, blonde kanter med Martha Stewart punch. Jeg deltager i udfordringen HER og har brugt det lækre papir fra Inkido- Beautiful Memories som jeg har klippet lidt rundt i og som matcher så flot sammen alle arkene. Stemplet er også fra inkido og så har jeg brugt denne Sizzix dies








Du må have en god weekend
knus Pia 

torsdag den 8. august 2013

POP- UP card og nye produkter fra Sizzix

Jeg har lavet et pop up kort, de er så sjove at lave og pynte. jeg har brugt et papir som jeg har haft liggende længe og ikke kan huske navnet på. Jeg har brugt
her findes også en lille video så man kan se hvordan det gøres men nemt er det
Og så har jeg pyntet med


 Her i August kommer der super lækre nye dies fra Sizzix, mange forskellige og skønne dies.
Du kan se hvad nyt der er på vej, jeg glæder mig vildt meget mig til at være kreativ med de nye produkter
HER
Du må have en god aften og tusind tak for besøget
Pia

onsdag den 7. august 2013

12 tags of 2013/August

Jeg følger Tims 12 tags, denne er for august måned. Jeg har sværtet en tag og så var jeg så heldig at eje de stempler han bruger denne gang så min kom til at se sådan ud

Du må have en god aften
Pia

tirsdag den 6. august 2013

Envelope album

Today i have a new project for
I dag har jeg et nyt projekt for
If you want to see more, take a step over to
Hvis du vil se mere må du tage turen forbi
Wish you a great day
Ønsker dig en dejlig dag
Pia

mandag den 5. august 2013

Mojo monday

Jeg  har lavet et kort efter skitsen HER. brugt Spell binders dies og Primas papir Belive.



Du må have en god varm mandag
Scrapknus Pia

lørdag den 3. august 2013

Forskellige kort

I dag vil jeg vise nogle af mine DT kort for Riddersholm design. I dag har jeg en gaveæske som blogindlæg som du kan se  HER hvis du har lyst.

 
Du må have en dejlig lørdag
Scrapknus Pia