lørdag den 17. august 2013

Missing you

Jeg har lavet et pop up kort hvor jeg har brugt Sizzix pop'n cuts base, brugt denne Sizzix bigz dies og inden i kortet har jeg brugt denne Sizzix bigx Dies. Jeg har sværtet globus med distress ink og penslet medGooseBumps -skinner texture spray- som jeg har købt hos Unik Scrap er super anvendeligt og tørre hurtigere end glossy accent og kan lægges i et tyndere lag.






Du må have en god lørdag aften
Hvis du vil se mit DT projekt på
Pia

fredag den 16. august 2013

Time flies

Jeg har lavet et kort efter skitsen på Graphic45's facebook side. jeg har brugt det fantastiske papir fra serien Steampunk Spells.





Du må have en god fredag
Pia

torsdag den 15. august 2013

Lær af dagen i går lev for.............................

Jeg har lavet et tagkort med de lækre papirer fra Inkido- Beautiful Memories-. Jeg har lavet tagkortet med denne Sizzix Dies og denne Sizzix Dies
Jeg deltager i udfordringen HER
 
Jeg rykker dies lidt udenfor det foldede papir i den ene side for at undgå at den skære her
 
Du må have en god aften
Pia

onsdag den 14. august 2013

Pop up kort med Tim Holtz stempler

Jeg har lavet et Pop up kort igen, de er så sjove at pynte der er så mange muligheder for et lidt anderledes kort. Jeg har brugt Sizzix dies og flere af stemplerne fra Tim Holtz stampers anonymous.
jeg deltager i udfordringen Her





Du må have en god aften
Pia

Mojo Monday

Jeg har lavet et kort efter skitsen HER. jeg har lavet det med brug Sizzix og Spellbinders dies, pyntet med blomster og bånd




Du må have en god dag
Pia

tirsdag den 13. august 2013

4YOU

Today i have a new project for
I dag har jeg et nyt projekt for
 
If you want to see more, take a step over to
Hvis du vil se mere må du tage turen forbi
Wish you a great day
Ønsker dig en dejlig dag
Pia

søndag den 11. august 2013

Molly layout med papiret Beautiful Memories

Nej hvor er det lang tid siden jeg har lavet et layout men synes Inkido's skitse var så fristende så den måtte jeg prøve og så med Inkido's lækre serie Beautiful Memories. Jeg har brugt lidt grønt karton og hvidmalede bogstaver ellers er det ting jeg har klippet i papiret og blomster lavet med papiret.
jeg deltager i Inkido's udfordring for august




Du må have en dejlig aften 
Pia