Jeg har lavet et pop up kort hvor jeg har brugt Sizzix pop'n cuts base, brugt denne
Sizzix bigz dies og inden i kortet har jeg brugt denne
Sizzix bigx Dies. Jeg har sværtet globus med distress ink og penslet medGooseBumps -skinner texture spray- som jeg har købt hos Unik Scrap er super anvendeligt og tørre hurtigere end glossy accent og kan lægges i et tyndere lag.
Du må have en god lørdag aften
Hvis du vil se mit DT projekt på
Pia