lørdag den 9. november 2013

En lille box

Jeg har for et stykke tid siden købt en metalboks i Tiger butikken, den har jeg dekoreret med papir, blonder, blomster og fået store træperler som ben. Jeg elsker at lave æsker og dekorere  men jeg får dem  sjældent brugt men pyt siger jeg til mig selv det er processen der er så hyggelig og sjov, så gør det ikke noget at de hen af vejen bliver smidt ud og erstattet af nye.
 
 
Du må have en dejlig lørdag
Pia

torsdag den 7. november 2013

Kort til lidt af hvert

Jeg har lavet et kort hvor jeg har brflere af mine memory box dies, papir fra inkido-Beautilful memories- og mini rosettesftra Tim Holtz. kortet er et jeg har set et sted fra  men kan i disse pinterest tider ikke huske hvor.
 
 
Du må have en god regnvejrsdag
Pia 

onsdag den 6. november 2013

Jul igen

Jeg har lavet kort efter skitsen HER
 
Du må have en god dag
Pia 

tirsdag den 5. november 2013

Christmas card

Today I have a new project for
I dag har jeg et nyt projekt for
If you want to see more, take a step over to
Hvis du vil se mere må du tage turen forbi
Du må have en dejlig efterårsdag
Pia

mandag den 4. november 2013

12 tags of 2013-November-

Jeg har lavet tag til udfordringen HER. jeg havde ikke den die med blade men har brugt teknikken ved at bruge denne die og denne til tag
Jeg har embosset og og skåret juletræet ud flere gange så det ligger i lag med 3 D puder for at give dybde.
 
Du må have en dejlig kreativ dag
Pia

søndag den 3. november 2013

Glædelig jul

Jeg har lavet et lille julekort hvor jeg har brugt Elisse dies og de nye stempler fra Riddersholm design, bladene er en Nelli Snellen punch
Du må have en god søndag
Pia
 
gt

fredag den 1. november 2013

Mojo 317 med Our Country Christmas papir

Jeg har lavet et kort til udfordringen HER og brugt det nye lækre julepapir fra Riddersholm design
og julemændene er fra arket Vintage Christmas tags
 
Du må have en god 1. november
Scrapknus Pia