Jeg har for et stykke tid siden købt en metalboks i Tiger butikken, den har jeg dekoreret med papir, blonder, blomster og fået store træperler som ben. Jeg elsker at lave æsker og dekorere men jeg får dem sjældent brugt men pyt siger jeg til mig selv det er processen der er så hyggelig og sjov, så gør det ikke noget at de hen af vejen bliver smidt ud og erstattet af nye.
Du må have en dejlig lørdag
Pia