Så har jeg igen fuldført et år med
Tims 12 tags, det er utroligt som tiden flyver af sted men det er vel tegn på at jeg ikke keder mig.
Til tagen har jeg brugt Tims stencils og klar akryl til 2 af bladene til blomsten og så varmet dem med varmpistol
Du må have en god 2. december
Pia