lørdag den 7. december 2013

snefnug/skøjte kort

Et kort som jeg fik lavet med en dies jeg købte på SAM men den kræver lidt tålmodighed for den er i mange lag og inden Majer fik besluttet sig var den udsolgt så jeg solgte min til Majer og så var vi begge glade. Kanten er en Martha Stewart punch
Du må have en dejlig 7 december
Juleknus Pia

fredag den 6. december 2013

Ikke noget med jul- Pop'n Cuts card-

Jeg har lavet et pop up kort hvor jeg har brugt denne skønne dies og så lige denne. jeg har brugt det lækre Maja papir.
 

 
Du må have en god 6 december, håber ikke I har haft for mange stormskader
Pia

torsdag den 5. december 2013

75 tag

Jeg har lavet en tag til at hænge på en fødselsdags gave, jeg har brugt Tims Sizzix dies, memorybox die og Tims stempel
 
 
 
Tak fordi du kiggede forbi, pas på derude i stormen
God 5 december
Pia

onsdag den 4. december 2013

Rød-grøn

Jeg har lavet et kort til udfordringen HER farverne skulle være rød-grøn men det er svært at se på mit kort men bladene bag blomsten har grønne blade og jeg har brugt Tim Holtz julepapir og et stempelsæt også fra Tim
Du må have en dejlig 4 december
juleknus Pia

tirsdag den 3. december 2013

Julebox

Today I have a new project for
I dag har jeg et nyt projekt for

If you want to see more, take a step over to
Hvis du vil se mere må du tage turen forbi
Du må have en dejlig efterårsdag
Pia

mandag den 2. december 2013

12 tags of 2013/december

Så har jeg igen fuldført et år med Tims 12 tags, det er utroligt som tiden flyver af sted men det er vel tegn på at jeg ikke keder mig.
Til tagen har jeg brugt Tims stencils og klar akryl til 2 af bladene til blomsten og så varmet dem med varmpistol
 
 
 
Du må have en god 2. december
Pia

søndag den 1. december 2013

1.december

Jeg har lavet en juletag med denne fantastiske die hvor man kan skære ud og stemple. Jeg har brugt guld stickles men det er svært at få frem på billedet , træerne er skåret ud ogsat på 3 DD puder for at give lidt dybde til tagen
Ønsker dig en dejlig 1. december
Pia