Jeg har lavet et kort til udfordringen
HER. Jeg har brugt det søde Pion Design papir og inspireret af at Gunhild fra
Stempelglede snart lancerer nye stempler fandt jeg mine frem fra gemmerne, det er fantastiske stempler hun laver og jeg har mange af dem så glæder mig til at se de nye. Jeg har brugt et fra Min Venn og et hvor man kan stemple og punche ud med retro punchen kan ikke huske hvad det hedder. Nu må det godt snart blive bedre foto vejr så jeg kan tage nogle ordentlige billeder af de projekter jeg laver
Du må have en god søndag, tak fordi du kiggede forbi
Pia