tirsdag den 7. januar 2014

Happy Birthday

Today I have a new project for
I dag har jeg et nyt projekt for
If you want to see more, take a step over to
Hvis du vil se mere må du tage turen forbi
SIZZIX BLOG                          

If

mandag den 6. januar 2014

Mojo

Jeg har lavet et kort efter skitsen HER. jeg har brugt restepapir blandt andet fra BoBonny, noget vintage papir, stempler  fra Stempelglede som passede perfekt til skitsen. Pyntet med fjer, gaze og halvperler
 
 
Du må have en dejlig dag og tak for alle de søde kommentarer
Pia
 

søndag den 5. januar 2014

Min Venn

Jeg  har lavet et kort til udfordringen HER. Jeg har brugt det søde Pion Design papir og inspireret af at Gunhild fra Stempelglede snart lancerer nye stempler fandt jeg mine frem fra gemmerne, det er fantastiske stempler hun laver og jeg har mange af dem så glæder mig til at se de nye. Jeg har brugt et fra Min Venn og et hvor man kan stemple og punche ud med retro punchen kan ikke huske hvad det hedder. Nu må det godt snart blive bedre foto vejr så jeg kan tage nogle ordentlige billeder af de projekter jeg laver
 
Du må have en god søndag, tak fordi du kiggede forbi
Pia

fredag den 3. januar 2014

Matchbook set

Jeg var i love2scrap i går som har ophørsudsalg , trist at vi ikke mere har den lækre butik at handle i, derfor er det så vigtigt at handle dansk ellers kan vi ikke se og røre men kun online handle.
Jeg fik købt lidt Tim Holtz dies og stencils. Jeg købte Brick wall og Matchbook set  som jeg har brugt her
 
 
Du må have en dejlig 3 januar
Pia

torsdag den 2. januar 2014

12 Tags of 2014-january-

Jeg har for 3. år i træk valgt at følge Tim Holtz 12 tags of 2014. Dette blev så januars tag
'
 

Du må have en dejlig torsdag
Pia
 

onsdag den 1. januar 2014

Mojo 326

Jeg har lavet et kort efter skitsen HER
Du må have  en god aften
Pia

Happy New Year- Godt nytår -champagne box

Jeg har lavet denne vin box med de lækre nye Tim Holtz dies der kommer i handlen denne måned. Du kan se hvilke Sizzix Dies jeg har brugt HER
 
 
Jeg håber I alle kom godt ind i det nye år
Pia