mandag den 10. september 2007

kort




Til dette kort har jeg anvendt magnolia stempler.

søndag den 9. september 2007

kort

Her på kortet er anvendt 4 af de nye stempler fra magnolia som jeg købte på scrap-a-mania i går.17 nye lækre magnolia stempler, blomster, dies fra quickutzs , moxie unicase også fra
quickutz og en masse nyt papir, var det der kom ud af 7 timers shopping i en masse lækre butikker. En god dag hvor der også blev tid til 2 timers foto kursus med gode tip til at tage det perfekte foto, bagefter var der "klassens time"hvor der var undervisning i forskellige teknikker til maling af stempler, rigtig godt med nogle dygtige piger som undervisere

onsdag den 5. september 2007

Love you

Ved en hyggelig familie
sammenkomst tog jeg disse skønne billeder af min nevø og hans søn. Billederne taler for sig selv.

tirsdag den 4. september 2007

Bom 10


udfordringen var "tilbagetænkning"
Jeg valgte et foto fra jeg var 16 år.Vi var inviteret fint i byen ,så jeg havde været til frisør og fået opsat hår med fine krøller.Toppen med krøller var en syntetisk top der blev placeret på toppen af hovedet, fastgjort med masser af hårklemmer. Det var på det tidspunkt ret almindeligt at man snød lidt, når man ikke havde langt hår. Nogle år senere blev det på mode at gå med paryk også selv om alle kunne se den var kunstig, det var en frygteligt varm "hat"
De 3 layout's er udfordringerne der var på 12 timers crop i lørdags


mandag den 3. september 2007

æskekort



Kortet er lavet i basic grey serien-blush,blomster lavet med 4 forskellige punches .

Kort

Jeg måtte lige prøve at lave kort med disse skønne kvinder. Stemplerne var Else så sød at udlåne, da jeg var til ColorDreamCrop i lørdags