torsdag den 24. april 2008

skitse udfordringer

Kort og lo er lavet til en skitse udfordring på en udenlandsk blog. Det meste papir jeg har brugt er den nye serie af BG papiret

søndag den 20. april 2008

Ny header

Idag har været en helt vidunderlig dag , vi har siddet på vores terrasse og nydt solen hele eftermiddagen. Her til aften har jeg lavet et par kort og prøvet at pakke lidt sammen til ScrapEvent i weekenden( skal prøve at begrænse mig), glæder mig til igen at opleve at være så mange scrappere sammen og til de fantastiske kurser.Kom til at se på min blog header og synes også den trængte til at se lidt sommerlig ud. Jeg har lige lavet inspiration til maj mdrs pakken hos scrapshop og der brugt lyserød( som ellers ikke lige er mine farver)men må alligevel være blevet inspireret siden jeg har grebet fat i det lyserøde papir. God søndag aften og hyggeligt at du kiggede forbi.

fredag den 18. april 2008

Sangskjuler

I morgen Storebededag, skal vi til konfirmation. Jeg har lavet denne æske som sangskjuler og beklædt den med sørøverpapir og pyntet med forskellig dims, sangen er lavet som et minialbum(sørøverkort) hvor hver vers har fået en side. Som lille var skattekister og mønter det store hit derfor synes jeg det passede perfekt med et sørøver tema. God bededags ferie til alle.

mandag den 14. april 2008

Kort

Lidt nye kort, heriblandt et rigtig lyserødt, en farve som jeg meget sjældent anvender men synes det passede til pige-stemplet og så har jeg prøvet med blomster i 3D. Jeg har brugt det nye basic grey papir og prima blomster og diverse stempler

fredag den 11. april 2008

Scrapbook Queen 2008 udfordring nr.6

En udfordring hvor vi skulle lade os inspirere af et foto med mange farver og mønstre. God fredag

tirsdag den 8. april 2008

Nye kort

Kort lavet med nogle af mine nye lækre stempler som jeg købte til convention på Fyn. Vi var kørt derover kun for at shoppe og jeg fik købt mange skønne ting heriblandt 10 nye stempler, men ingen magnolia denne gang. Hyggeligt at hilse på flere af jer der besøger min blog.

onsdag den 2. april 2008

mini album

Dette mini album er lavet med QK mini album dies, pyntet med grunge board, tags, blonder, eyelets, scrapper flos og meget andet, dette er et lille udsnit af siderne. Billederne er nogle af mine layouts som jeg har samlet i dette album, er ved at lave et større hvor jeg vil samle alle udfordringerne fra multiscraps "scrapbook queen 2008". God tirsdag og hyggeligt du kiggede forbi.