
I morgen Storebededag, skal vi til konfirmation. Jeg har lavet denne æske som sangskjuler og beklædt den med sørøverpapir og pyntet med forskellig dims, sangen er lavet som et minialbum(sørøverkort) hvor hver vers har fået en side. Som lille var skattekister og mønter det store hit derfor synes jeg det passede perfekt med et sørøver tema. God bededags ferie til alle.

Dette mini album er lavet med QK mini album dies, pyntet med grunge board, tags, blonder, eyelets, scrapper flos og meget andet, dette er et lille udsnit af siderne. Billederne er nogle af mine layouts som jeg har samlet i dette album, er ved at lave et større hvor jeg vil samle alle udfordringerne fra multiscraps "scrapbook queen 2008". God tirsdag og hyggeligt du kiggede forbi.
