
Stempelgårdens blog havde en udfordring hvor man skulle lave et bogmærke i rosa, for hver bidrag de modtog gav de 5 kr til rosa-band-insamlingen, der kom desværre kun 17 bidrag så det blev ikke den store sum der blev indsamlet.
Loet er fra en udfordring på scrapsisters hvor man skulle lave et lo i vintage-pang farve stil

, en sjov udfordring.
Jeg er lige kommet hjem fra 14 dages ferie i Egypten hvoraf den ene uge var på krydstogt på nilen og den anden på afslapning i Sharm El Sheik, en kanon tur med mange oplevelser og dejlig solskin. Så nu har jeg 650 billeder der kan scrappes og en hel del fra efterårsferien hvor vi var med børnebørn i Knuthenborg dyrepark.God lørdag og hyggeligt at du kiggede forbi.