mandag den 10. november 2008

Altered items og kort

Vi var til fødselsdag igår og til kvinden der har alt, havde jeg pyntet nogle hud og hår plejemidler og en kalenderbog.
julekortet er lavet med det lækre stempel fra stempel glede, butterflye, har kun brugt lyseblåt karton og brun stempel farver. God mandag aften.









søndag den 9. november 2008

Sukkersött udfordring # 15 skitse # 4

Disse kort er lavet efter en skitse på Sukkersött HER.Jeg synes godt nok den skitse var svær. Til julemanden, som er et Tim Holtz stempel, har jeg også brugt mine JustRite stempler. På bogstaver og rundt i kanten har jeg brugt glitter lim. Fødselsdagskortet, som min svigerinde skal have i dag, har jeg brugt Maja design papir, punchede cirklerne og indsat lidt blonde både udenpå og indeni kortet, bladene er klippet ud af det brune papir. Du må have en rigtig god søndag.





fredag den 7. november 2008

cybercrop i kort på scrapsisters 2 nov.


I søndags deltog jeg i cyberkort crop på scrapsisters. Der var 8 opgaver der skulle løses i tidsrummet 10-19. Jeg fik lavet alle 8 opgaver men
havde overset at den 6 opgave havde sidste frist 15.30, der var også tid til at tage et stemning billede af alt rodet mens croppet stod på. Det var sjove opgaver og der var rigtig mange der deltog så der er masser af inspiration at hente i galleriet.
























onsdag den 5. november 2008

november udfordring på Ett Trykk, Norsk blad

En sjov udfordring på det norske blad ETT Trykk Man skal lave en invitation i 2 farver og med mindst en swirl og invitationen skal kunne laves i mange eksemplarer.God dag til alle der kigger forbi.

tirsdag den 4. november 2008

Sukkersött udfordring # 14




Sukkersötts udfordring HER, gik ud på at der skulle bruges tekstil i form af blonder, stof, filt o.l. Jeg brugte en brun filt bord, jeg har malet penalhuset med grøn akrylmaling, beklædt sider og top også indvendig så den er pæn når den åbnes. Jeg har punchet og stemplet blomsterne med grunge collection fra stempel glede, sprayet æsken med Walnut brown glimmer mist( som ikke kan ses på billedet, øv) pyntet med charms og halvperler. En rigtig sjov udfordring.


mandag den 3. november 2008

scrapmagasinets reader challenge # 4

Denne udfordring HER hos scrapmagasinets blog er følgende regler ; der skal bruges bling , scrapmagasinets stempler og lyse farver. Det er lidt svært at gengive glimmer effekten med der er på mappe kortet brugt glimmerlim rundt i kanten og blomsten har også fået glimmer og jeg har brugt bling brads . Jeg har også lavet julekræmmerhus med glimmer på englevinger, stjerner og rundt langskanten. En rigtig god aften til alle der kigger forbi.









lørdag den 1. november 2008

udfordringer


Stempelgårdens blog havde en udfordring hvor man skulle lave et bogmærke i rosa, for hver bidrag de modtog gav de 5 kr til rosa-band-insamlingen, der kom desværre kun 17 bidrag så det blev ikke den store sum der blev indsamlet.

Loet er fra en udfordring på scrapsisters hvor man skulle lave et lo i vintage-pang farve stil , en sjov udfordring.

Jeg er lige kommet hjem fra 14 dages ferie i Egypten hvoraf den ene uge var på krydstogt på nilen og den anden på afslapning i Sharm El Sheik, en kanon tur med mange oplevelser og dejlig solskin. Så nu har jeg 650 billeder der kan scrappes og en hel del fra efterårsferien hvor vi var med børnebørn i Knuthenborg dyrepark.God lørdag og hyggeligt at du kiggede forbi.