tirsdag den 10. marts 2009

Art Pieces udfordring # 11

Udfordringen denne uge-fremstil et atc kort med dit monogram-. Jeg har stemplet baggrunden med et stampers anonymous stempel og et hønsenet stempel, brugt distress ink old paper, scrapper floss , brads, crackle accents på bogstaver og rundt i kanten, hæfteklammer, galleri ophæng,flottet papiret i kanterne og pyntet med nøglecharms. Du må have en dejlig solrig tirsdag.

mandag den 9. marts 2009

Colours Create Week six




Udfordring på Colours Create. Der skulle bruges grøn, gul og orange på et projekt som var valgfrit. Jeg har brugt 2 metaldåser hvor der har været majs i, pynet dem med blomster lavet med retro punch, prima blomster, border punch pakkelap hvor jeg har stemplet med noder, halvperler

, en sommerfugl som jeg har delt og jeg har viklet sejlgarn rundt om dåserne og bunndet en sløjfe. Tror jeg vil købe planter der kun er grønne synes det bliver lidt for heftigt med de gule blomster. Du må have en god mandag.

Art Pieces udfordring # 10

Art Pieces 10 udfordring-det jeg ikke vil undvære-. Svær udfordring da der er rigtig meget jeg nødigt vil undvære. Familie, latter, scrap,oplevelser, kærlighed, venner,sommer, pc og bilen ja der er rigtig meget og på det lille atc kort er der ikke plads.

lørdag den 7. marts 2009

Sukkersött udfordring # 31

Sukkersött's udfordring denne uge, var en skitse udfordring, jeg har lavet 2 kort Det ene er med Graphic 45 papir og det andet med BG papir, pyntet med glimmerlim, halv perler og prima blomster. Stemplet er fra stempelglede og swirl er en boskuts dies. Du må have en god lørdag.


fredag den 6. marts 2009

Tag You're It week 48

Tag You're It udfordring denne gang lød på -wings-
Jeg har brugt OuicKutz sommerfugle dies og de stemplede vinger er fra crafty secrets-clear art stamps-, halv perler rundt i kanten, cuttlebugs -dots embossing dies til at præge det turkise karton, bølgepap som jeg har malet med akrylmaling, sommerfugl kroppen har fået clossy accent og så har jeg brugt spellbinders nestabilities til at lave tagen med. Du må have en hyggelig fredag.

torsdag den 5. marts 2009

Ett Trykk udfordring for marts




Ett Trykk's udfordring for marts måned lød på brug af sommerfugl på kort eller andet projekt. Jeg har beklædt en spånæske med graphic45 papir, brugt punch til tillykke stempel og scalopcirklen, sommerfugle er klippet ud fra et graphic 45 ark, diverse charms dimser på prima blomsten , scrappernet og gren fra QuicKutz dies, sværte og sejlgarn og så kan æsken bruges til en lille gave eller lidt guf.

onsdag den 4. marts 2009

Scrapping the music # 5

Til Scrapping the music's udfordring denne gang, har jeg brugt teksten- og du gav mig et smil-
Jeg har brugt lag på lag af papir, brugt crakelerings maling, glimmer lim-crystal- chipboard, prima blomster og fun sherif bogstaver fra sizzix, blade er også sizzixx dies, begge dele lavet i tykt karton, hjerte charms, halvperler, knapper og scrapperfloss. Jeg har brugt 3d puder under flere af matterne under billedet og så har jeg stemplet med JustRite stempler på hjerterne. Du må have en god aften og tusind tak for alle de søde kommentarer, dem er jeg rigtig glad for og sætter stor pris på.