fredag den 8. februar 2013

Blomster


Så er vi nået til sidste del af Anononyme timeglas. Mit Dt bidrag blev en flaske som jeg har malet, pyntet med roser, bånd, hjerter og perler

Du må have en dejlig dag
Pia

onsdag den 6. februar 2013

Valentines projekt

Jeg har lavet et Valentine's projekt til udfordringen hos Pion Design. Den 14 februar har jeg 43 års bryllupsdag men dengang var der ikke tale om Valentines day men nu bugner butikker af alt til at fejre denne dag og det gør jo også at ingen af os glemmer vores bryllupsdag.
Jeg  har brugt Pion papir fra flere serier, pyntet med blomster, top og bund er en gammel Sizzix bigz album dies er standset ud i pap og papir, brugt en grilpind som stængel og hjertet  og bladene . Stempler er fra Justrite og IO.


Du må have en dejlig dag, hvis du ikke har set mit DT projekt så tag' og kig
 

tirsdag den 5. februar 2013

Molly


I dag er det min DT dag på SIZZIX blog, hvis du vil se hele projektet skal du klikke dig ind
 HER
Du må have en dejlig dag
Scrapknus Pia
 

Anonyme timeglas del 3

Så er det tid til 3 del af Anonyme timeglas  Mit  DT bidrag kom til at se sådan ud

Du må have en god dag
Scrapknus Pia

mandag den 4. februar 2013

12 tags og 2013/february

Jeg følger udfordringen HER
Jeg fandt et hjerterdame kort uden farve på nettet som jeg har farvelagt med distress stains, farvet en tag som DENNE. Jeg har farvelagt med rød distress stains blandet med vand, pyntet med bånd tal og bogstaver.Det er ikke sådan når der er mange af Tim Holtz sager jeg mangler.
Du må have en god mandag
Pia

søndag den 3. februar 2013

One Sweet Moment


Jeg har lavet et kort med papir fra Riddersholm Design du kan også her se flere detalje billeder af mit kort. Jeg har brugt SIZZIX TAG & TIE, stempel fra Impression Obsession, X-cut til kageservietten og papir fra Riddersholm som jeg har klippet lidt rundt i og brugt som pynt også.
Kortet bruger jeg til udfordringen HER hvor de vil se lilla, blå og hvid
Jeg var igår sammen med min datter til Scrap n' dream og det var en super  hyggelig dag hvor vi fik talt med både sjællænder,jyder og fynboer og shoppet så der blev fra min side ikke lavet et eneste projekt færdigt men næste lørdag skal vi til Scrap marathon hos love2scrap så måske jeg får lavet lidt her
Du må have en god søndag
Scrapknus Pia

lørdag den 2. februar 2013

Tags



Så er det tid til 2. opgave i Anonyme timeglas Mit DT bidrag ser sådan ud.
Den store tag er lavet med Sizzix tag og bookplates

Du må have en god dag
Pia