Jeg har lavet et kort med papir fra
Riddersholm Design du kan også her se flere detalje billeder af mit kort. Jeg har brugt
SIZZIX TAG & TIE, stempel fra Impression Obsession, X-cut til kageservietten og papir fra Riddersholm som jeg har klippet lidt rundt i og brugt som pynt også.
Kortet bruger jeg til udfordringen
HER hvor de vil se lilla, blå og hvid
Jeg var igår sammen med min datter til Scrap n' dream og det var en super hyggelig dag hvor vi fik talt med både sjællænder,jyder og fynboer og shoppet så der blev fra min side ikke lavet et eneste projekt færdigt men næste lørdag skal vi til Scrap marathon hos love2scrap så måske jeg får lavet lidt her
Du må have en god søndag
Scrapknus Pia