mandag den 29. september 2008

Min storebror

Dette layout er lavet til unik hobby's skitse stafet, skitsen er lavet af Anne Bente. Jeg har brugt fugle og grene clearstamps, retro blomster punch og stemplet med stempel gledes stempler, punchnilla net, billedet har jeg lavet sepia farvet og så har jeg brugt sværte og forskellige charms og dims. Ha' en dejlig mandag.

søndag den 28. september 2008

Sukkersött's udfordring #9

Opgaven denne gang på sukkersött lød på et julekort hvor der skulle være snekrystal,bånd, bling og 2 folder på kortet.Jeg har brugt glimmer lim i kobber langs kanterne og rundt om engle hovedet indeni kortet. Kortet er foldet som et mappekort, god jul er stemplet med et gummistempel , har pyntet med kage papir og lavet en tags til at skrive julehilsenen på , blomsten har i midten fået en bling blomst og en brads. Alle der kigger forbi ønskes en dejlig søndag og tak for alle de søde kommentarer.dem er jeg rigtig glad for.

torsdag den 25. september 2008

Sukkersött udfordring 8

Dette er mine bidrag til sukkersötts kortudfordring.Reglen denne gang lød at mindst en ting ikke var scrapmateriale. Det sort/hvide kort har jeg i midten brugt den inderste kapsel af en cheasy yoghurt , i den har jeg bundet blonden, sølv folien stammer fra lysmanchetter og så hænger der i snoren dimserne til at åbne dåser. Det andet kort har jeg brugt et blad som jeg har givet glimmer mist, sidder bagved stemplet, og så har jeg påsat en blyant.En sjov udfordring.

onsdag den 24. september 2008

Scrapmagasinets reader challenge #3

Mit bidrag til scrapmagasinets udfordring HER. Reglen var at der skulle scrappes alt andet end et kort. Jeg har malet en børnekuffert med brun akrylmaling og der efter pyntet med Graphic 45 papir, stemplet med clearstamps rejse stempler, brugt prima blomster og rakle stempler på både for og bagside. En god og solrig onsdag til alle der kigger forbi.



mandag den 22. september 2008

scrapsisters kortudfordring uge 38

3 kort lavet efter inspiration fra scrapsisters kort udfordrings skitse i uge 38. Jeg har brugt stempler fra stempel glede "Min Venn", brugt grunge board fra Tim Holtz og QuicKutz dies"sommerfuglen", punchede retro blomster, blonder, 3D puder og sværte.


torsdag den 18. september 2008

Kort udfordring på scrapmagasinet

Dette kort er lavet efter en skitse HER. Papiret er rester af Maja design, creative imagnation-Marah Johnson, målebånds tape, sværte, Tim Holtz dimser , sort karton og halvperler
og stemplerne er fra Scrapmagasinet.Ha' en rigtig dejlig dag.

søndag den 14. september 2008

kort udfordring uge 37, notes bog og lo

kortet er lavet til scrapsister udfordring, loet er en skitse udfordring hos dreampapers fra juli måned og til sidst en notes bog som jeg har pyntet med alverdens dims. God søndag til alle.