

ETT TRYKK'S udfordring er en skitse udfordring. Jeg har brugt prima roser, blonde, cosmo criket papir og chipboard hjerter, filt blonde og billedet er fra art feebies blog. Du må have en dejlig dag.


Scrapping the music bonus #2 udfordringen gik ud på at scrappe en sang kan ses HER og så lave det som valentines projekt. jeg har rullet et stykke karton og pyntet det med american krafts -romance-stor udfordring da jeg sjældent bruger de skrappe farver, så har jeg pyntet med blade og låg der begge er lavet med mine nye sizzix dies som kan lave chipboard. Jeg købte dem i går da jeg var til Scrap'n dream
sammen med 100 andre scrapgale piger.Jeg har pyntet med prima roser, "rhinstene" og stemplet med ordet -glad
I sidste uge var udfordringen at vi skulle bruge lilla, jeg glemte at uploude den men viser den alligevel. Denne uges udfordring på TAG YOU'RE IT WEEK 44 var det en skitse udfordring, sjovt at der også er skitser til tag. I morgen skal Anja og jeg til Scrap'n dream i tåstrup fra 9-21, glæder 
Dette kort er mit bidrag til en skitse udfordring på STAMPARTIC hvor Charlotte har lavet en lækker skitse og er månedens gæstedesigner. Til kortet har jeg brugt Graphic45 papir, blonde punch,
Dette layout er lavet udelukkende af Graphic 45 papiret som jeg synes er rigtig lækkert, jeg har brugt lidt papir blomster og andre er lavet af papir serien, pyntet med blonder, sækkelærred, sejlgarn og andet dims.Billedet er af min afdøde svigermor ,billedet har jeg lavet sepia i picasa for at det passede bedre i stilen til papiret. Du må have en dejlig tirsdag og hyggeligt du kiggede forbi.
ART PIECES udfordring 6 var emnet HUMOR, svært at få plads til alt det der er humor, sjove episoder,klovn, mr. Bean, sjove historier, sort humor, skjult camera og mange andre ting er for mig humor men svært at få plads på så lille et kort.
Artsy har en udfordring # 5 hvor man skal lave sit eget baggrundspapir og så lave det som mosaik. Jeg har stemplet med Stempelgledes butterfly collection, klippet det i stykker og limet det på sort baggrunds papir, så har jeg brugt prima blomster, blonder, noget af en bogside, en hjørne metaldims og bling halvperler. Billedet er fra meretes blog hvor der er mange lækre billeder at hente på Artfreebie. Du må have en god mandag.