torsdag den 18. september 2008

Kort udfordring på scrapmagasinet

Dette kort er lavet efter en skitse HER. Papiret er rester af Maja design, creative imagnation-Marah Johnson, målebånds tape, sværte, Tim Holtz dimser , sort karton og halvperler
og stemplerne er fra Scrapmagasinet.Ha' en rigtig dejlig dag.

søndag den 14. september 2008

kort udfordring uge 37, notes bog og lo

kortet er lavet til scrapsister udfordring, loet er en skitse udfordring hos dreampapers fra juli måned og til sidst en notes bog som jeg har pyntet med alverdens dims. God søndag til alle.



fredag den 12. september 2008

sukkersøtt udfordring 7

Mit bidrag til sukkersøtt udfordring 7 som er en skitse.jeg har brugt julepapir My minds eye, glimmer mist, glimmer lim, manilamærke, chipboard og hængler stempel.




torsdag den 11. september 2008

sukkersøtt udfordring 6




Dette er mit bidrag til sukkersøtt/udfordring hvor der skal klippes.Jeg har brugt glimmer mist på grå karton, hvorpå jeg har limet de udklippede hjerter ranke fra bo bunny papir, har pyntet med blonde dims fra Tim Holtz, brads og cirklen er en punch med stempel, små prima blomster på stemplet fra hængler.

tirsdag den 9. september 2008

kortudfordring 36

Dette kort er lavet til udfordring på scrapsisters. Papiret jeg har brugt er Graphic 45 som jeg har klippet lidt rundt i , inspireret af sukkersøtt's udfordring. Jeg har brugt stempel gledes stempel, charms og blomster, sværte og scrappernet.Tak til Rikke og Lizbeth fordi de har energi og lyst til at stå for SAM, det var et rigtig dejligt og hyggeligt arrangement, jeg fik kun lavet 4 kort, det er ikke til at koncentrere sig med alle de butikker rundt om en.De 4 kort viser jeg nok på et senere tidspunkt.Ha' en rigtig god aften.


onsdag den 3. september 2008

sukkersøtt udfordring 5

http://sukkersott.blogspot.com/ har en kort udfordring 5 som går ud på at lave et mappekort, som kan bruges til pengegaver og andre små ting, så som en ring o.l.. Papiret er basic grey og stempler fra stempel glede og creativ hobby i norge, Tim Holtz billetter, prima blomster, QuicKutz dies og sværte.


mandag den 1. september 2008

kort udfordring 35

kortet er lavet efter et stempel som jeg har forstørret i printeren. Malet med akvarel, brugt prima blomster, stempel og charms som pynt.