lørdag den 26. juli 2008

Blå ballon

Som noget nyt har Karen (Lindse) startet en ny udfording hver 14. dag på ScrapSisters. Her er mit bidrag, jeg har brugt cosmo criket papir, prima blomster bogstav sticker og punchinella.Rigtig god weekend.

fredag den 25. juli 2008

uge 30 udfordring

Kort lavet efter kortudfordring på scrapsisters.
Der skulle bruges en form for syninger, rigtige, clearstemps eller med tush og så skulle der være 3 blomster på, blev lidt i tvivl om den store gjaldt for 1 eller 3, jeg blev enig med mig selv om at det kun var 1 blomst. God weekend til alle der kigger med.

torsdag den 24. juli 2008

Mathilde

Dette lo er lavet efter en skitse på pageplans, jeg ved slet ikke hvordan jeg endte med pink og rød( ikke lige mine farver) men jeg synes dette lo skulle være lidt mere sommerlig end de andre jeg har lavet som gæstdesigner for page plans. Du må have en dejlig, solrig dag.

mandag den 21. juli 2008

uge 29 kortudfordring


Som noget nyt, har scrapsisters lavet en ugentlig kortudfordring. Det er Charlotte/SuzziQ, der er ophavsmanden, den startede op i fredags men jeg fik først tid til at uploude til scrapsisters galleri i lørdags og synes også jeg lige ville vise det her på bloggen.
Udfordringen lød:
Lav et kort i valgfri størrelse!Der skal være 1 journaling spot på kortet (færdigkøbt, stemplet, hjemmelavet )Der skal også være mindst 1 sommerfugl (færdigkøbt, stemplet, hjemmelavet )og så skal der være bånd et eller andet sted på dit kort!
Hvad du derudover bruger af blomster, stemplede motiver osv. er op til dig!
Jeg har købt ark med sommerfugle, 3D som jeg har klippet ud og lagt lag på lag.

søndag den 20. juli 2008

giraf kort

Anja og jeg var på Ballerupfestival/kræmmermarked her var der mange boder der solgte de papirer som man kan lave 3D kort af, det er lidt svært at klistre alle dele sammen så de ikke ligger skævt, det kan også ses på mit kort men det er meget sjovt til en afveksling at klippe klistre lidt ekstra.Du må have en god søndag.

kort


Dette kort er lavet efter en skitse på page plans. Papiret er BG papir og så har jeg brugt scrappernet, clearstamps, prima blomst, knapper og Tim Holtz visere på uret

lørdag den 19. juli 2008

nye layouts

De 2 layouts med orange og turkis papir er lavet med materialer fra juli månedspakke fra scrapshop, det tredie layout er lavet efter juni skitsen på dreampapers og papiret er også derfra.Ha' en rigtig dejlig lørdag og tak fordi du kiggede forbi.