lørdag den 22. december 2007

Julepyntet Berlin

Julestemning fra det smukt pyntede Berlin. Det er utrolig så meget de gør ud af pyntning i gaderne og der er flere steder julemarkeder med en masse boder hvor der kan købes mad,varme drikke og selvfølgelig julepynt i alle afskygninger.
Det var noget af en skuffelse at komme ind på Rådhuspladsen i København. Her var der kun et stort juletræ og ikke andet pynt men det kan være der er for meget hærværk så man har valgt at begrænse til kun et træ. Så er det godt tivoli ligger ved siden af, der var vi med Mathilde rundt og se alle boder , prøve forlystelserne som alle kører og se det smukt pyntede tivoli.

11 kommentarer:

Unknown sagde ...

Rigtig flot layout, nogle dejlige farver. glimmer bogstavnerne passer godt til papiret.

Anne Bente sagde ...

wawwww så super flot,herlig lo, og skønne billeder.

rigtig god jul til dig og din familie :)

Charlie sagde ...

Hyggeligt lige kort at hilse i shoppen i dag. Fint LO om tysk julepyntning.

GLÆDELIG jul - og tak for de mange blogindlæg i december - det har været hyggeligt at følge med i.

Gurli Laursen sagde ...

Sikke en masse skønne ting, du får lavet. Dit jule-lo her har givet mig en rigtig god idé til hvordan, jeg skal få scrappet vores årlige tur til HC Andersen julemarked - tak for det ;)

Og så vil jeg lige benytte lejligheden til at ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul og et godt nytår;

Karen (lindse) sagde ...

Så flot layout, total vinter stemning :) Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul!

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er det et lækkert LO, flotte fotos, og lækker harmoni med billeder og farver! Rigtig vinter- og julestemning.
Rigtig glædelug jul.

Mutte sagde ...

Super flot LO, jeg nåede jo ikke til Berlin i år, så det er rigtig dejligt at se hvordan der så ud i år. Rigtig glædelig jul til dig og dine, det har været rigtig hyggeligt at følge med i dine juleforberedelser mm.

Mutte sagde ...

Ville lige kigge ind, og ønske glædelig jul
Hilsen fra Mutte

Pialine sagde ...

Flot LO du har fået lavet - du har rigtig gået stemningen med. Jeg vil også ønske dig og din famlie en rigtig glædelig jul
Knuz
Pialine

Connie sagde ...

Endnu et lækkert, lækkert LO.
Du og din familie ønskes en rigtigt glædelig jul.

troll13 sagde ...

Sikken et lækkert LO, og mens jeg er her vil jeg da lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul