lørdag den 5. januar 2008

udfordring "mal et billede"

Maleriet er 40x40, jeg har brugt akrylmaling, papirblonde, clearstamps til spørgsmåls-tegnene, gummistempel til den hvide skrift,tylsstof, der er indsat sølv i midten af billedet men på foto kommer det til at se hvidt ud og så jeg har brugt metal hjørne dimser.
Det med at male et maleri hver dag bliver det helt sikkert ikke til, det er meget tidskrævende at male, jeg bruger normalt flere dage og tit bliver det malet over og jeg starter forfra og imens ligner huset et malerværksted, der er hurtigt maling over det hele men sjovt er det at komme igang igen efter lang tids pause.God lørdag

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pia, Hold op hvor er det flot! Jeg arbejder selv i øjeblikket på lidt det samme med at bruge stempler og scrapting på canvas - meget spændende. Tak for delingen :-)

Anonym sagde ...

WAUW!!! hvor er det bare VILDT flot. Er helt vild med det!!!!

Anja/M&M sagde ...

Det er vildt flot - bliv bare ved i samme stil, mine vægge vil glæde sig til at blive udsmykket med noget nyt fra dine hænder.
Kan det mon nå at tørre til i aften? hi hi
:o)

Kirsten sagde ...

WAUW - siger jeg bare......

Hold da op, hvor er det flot.
Jeg er vild med dit farvevalg.
Gad godt have nogen af dine kreative evner :-/ :-)

Mutte sagde ...

Hvor er det vildt flot, fantastiske farver.

Pialine sagde ...

Hvor er du kreativ, nu maler du også he he...God ide med at blande diverse scrapting med malerierne - og hvor er de blevet flotte :o)
Knuzzer
Pialine

Anne Bente sagde ...

wawwww såååå flot altså, supert :)

Charlie sagde ...

UHA hvor det er lækkert og dramatisk det billede. Jamen det kan du jo så også - hmmm - du er da vist en tusindkunstner.