onsdag den 25. februar 2009

Scrappemania:( et lille ord)# 2

Scrappemania har en udfordring ( et lille ord # 2)-Hjerte-. Jeg er blevet inspireret af Anne Kristine's blog, hun laver de flotteste vægophæng. Jeg har brugt bølgepap som jeg har skåret rundt efter en middags tallerken, malet med hvid akrylmaling, jeg har brugt QuicKutz dies til gren,æble ,lille tag og sommerfugl , bladene er chipboard lavet med sizzic dies. Border punch til blonde ved billedet, chipboard hjertet er sværtet med lyserød sværte, pyntet med bling stene, bogstaver i grungeboard fra Tim Holtz, bag billedet en kage serviet sværtet med distress ink old paper og et stykke tyndt pap.bag billedet har jeg gemt en tag med tekst på som er malet med crakelerings maling ligesom chipboard bladene. Blomster er fra prima. Som ophæng har jeg brugt nogle metalklemmer og organca bånd.

36 kommentarer:

May-Britt sagde ...

Lekkert lekkert Pia.Masse flotte detaljer og farger.

Klem fra
May-Britt

Anonym sagde ...

Åh, så nydelig :)

Fin blogg du har!
Hilsen Cathrine

Marianne Hope sagde ...

Nydelig layout/henger!!! Og jamen var du rask også. Takk for bidraget!

Ewonne sagde ...

Wow, så vacker den är!!! ♥♥

Jette / ma11edina sagde ...

Utroligt lækkert - igen! Super flot, dejlige farver og skønt med din detaljerede forklaring med materialerne og alle effekterne!

azLizJane sagde ...

Pia:

This is just beautiful! The detail is amazing. Wow!

Liz

Tanja sagde ...

WAUW WAUW hvor er det bare flot... :o)
Mange fede detaljer!!!!!

Scrapknuzz Tanja

sonja sagde ...

ejjj hvor er den bare skøn,mange flotte detaljer,virkelig smuk.

Inger Harding sagde ...

WOW WOW..så nydelig og lekker!
Og jeg bare elsker den skjønne kofferten du har laget!!! :)

Nyten sagde ...

Utrulig flott Pia!!
Linda

Yvonne Hagane sagde ...

Fantastisk flott, Pia!! Den er helt nyyydelig!!!!
Klem fra Yvonne.

Eva Helen sagde ...

WOW så flink du er!Den veggoppheng Lo er så lekker!

Unni sagde ...

Åh så delikat og lekkert, nydelig:)
Unni

pia iris sagde ...

avstemt og nydelig som vanlig.
herlig pyntet, flott med den lille blobnden øverst og nederst på bilde.
den greina ble fin.

May-Bente sagde ...

Kanon flott, Pia!!

Tilte sagde ...

WOW hvor er det bare lækkert ... jeg er helt målløs over alle de flotte detaljer ... næsten som at gå på skattejagt :o)

Monica Kasandra sagde ...

Kære Pia
Mange flotte detaljer som altid. Du er fantastik god til at afstemme tingene.

Det var også rart at tale med dig på Scrap`N`Dream
kh
Monica

Solli sagde ...

Dette var et nydelig prosjekt. Vakkert for øyet !

Aina sagde ...

Kjempelekkert! Nydelige farger og flott dekorert :O)

_Kine sagde ...

Så fantastisk flott layout! Lekkert med den store grenen :D Takk for at du deltar!

Karina Beck sagde ...

Wauw, hvor ser det godt ud. Superlækre detaljer!

Gitte sagde ...

Waoaw hvor er det et lækket vægophæng. Skønne detaljer og farver.:)
Du må ha' en rigtig god aften
P.s Jeg stopper ikke med at scrappe med rigtig papir.:) Jeg synes at det er dejlig at sidde og rode rundt i papir og mærke kvaliter og sruktur i papiret. Jeg er lidt milijøskadet jeg er uddannet i tektiler.:)

Vibeke sagde ...

NYDELIG!!!!! Du lager så utrolig flotte LOer!!:)

Karin sagde ...

Bare Så flot Pia :-) den krakelerings maling må jeg altså se at prøve igen.. kunne ikke få den til at krakelere sidst jeg prøvede.

Charlie sagde ...

Genial ide - bølgepap det må jeg hjem og kigge lidt nærmere på. Rigtig sødt ophæng. God weekend til dig.

Charlotte Ravn sagde ...

Nøjh hvor er det bare flot! Sikke da en fantastisk ide til et væg billede.

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sagde ...

Fantastisk nydelig!

klem :)

Femmy sagde ...

beautiful CD!!

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sagde ...

wow for et vidunderlig verk!!! Så lekkert med den grenen - og at du har brukt bølgepapp (som er mitt favorittprodukt!) som bakgrunn. Herlig!!!

Herlig at du deltar :-)

Hilsen Camilla fra ScrappeMania

Oxana sagde ...

WOW!!! Dette var kjempenydelig!!!

Fantepie sagde ...

Å så flott denne var! Og så koselig å ha på veggen sin da!

Wenche sagde ...

En herlig blogg du har!!

linn kr/sykepleier sagde ...

Så utrolig stilig denne var. Super søt den tagen på hjertet. Flotte og fantasifulle detaljer. :D

Tone sagde ...

Tusen takk for hilsen i bloggen min! Altså, jeg er helt målløs!!! For en fantastisk fantastisk dyktig dame du er!!! Bøyer meg dypt og lenge i støvet!!!

{ Kristina } sagde ...

Så utrolig fin denne her var, og for en god idé å henge den opp på veggen. :D
Nydelige blomstedetaljer også.

Takk for at du deltar hos ScrappeMania.

-K

Jeanette sagde ...

Lekker ,lekker ,lekker!!Digger stilen din!