lørdag den 28. februar 2009

Sukkersött udfordring # 30

Sukkersötts udfordring denne uge var -eventyrligt- en svær opgave synes jeg og havde tænkt at jeg denne gang ville jeg springe over men det er jo udfordringer og så
prøvede jeg alligevel.
Jeg har stemplet teksten på papiret som jeg ikke kan huske hvad hedder, grenen, som har fået glimmer mist, er revolution dies fra QuicKutz, punchet hjerter, blade og retro blomster. Frøen er et clearstamps, kronerne på frøernes hoveder har fået glitterlim og så har jeg brugt sværte og halvperler.Du må have en god lørdag.

50 kommentarer:

Kort og Søm sagde ...

Hei,
takk for hyggelige kommentarer hos meg, det setter jeg stor pris på!
For et fint kort du har laget, jeg er forsatt i tenkeboksen..klarer ikke helt å bestemme meg for hvordan jeg skal løse ukens utfordring hos Sukkersøtt.

God helg :o)

Caroline sagde ...

Så herlig kort! Kjempe stilig med froskene.

Pialine sagde ...

Det var godt du alligevel deltog i udfordringen for det er da et helt fantastisk kort du har fået lavet -mange lækre detaljer.
Knuzzer
Pialine

Anonym sagde ...

Kjempe fint og eventyrlig kort :) Hilsen Cathrine=)

Scrappelise sagde ...

Herlig og riktig eventyrlig!

May-Bente sagde ...

Åååå, så skjønt det var, herlig med den ugla du hadde bak. Pia du er innmarri kreativ!!

sonja sagde ...

hvor er det blevet godt og eventyr agtigt.god lørdag

Lillemille sagde ...

Lækkert og eventyrligt kort. Flot og anderledes.
God weekend
Birthe

Liv Johanne sagde ...

Det ble jo riktig så bra og eventyrlig, det der! :-) Kjempefint!

Eva Helen sagde ...

så flott!Bidraget ditt har du løst veldig godt til utdfordringen og passer perfekt.Jeg strever med å få til denne utfordringen.

azLizJane sagde ...

Pia.

This is fun and whimsical. Love the owl!

Liz

pia iris sagde ...

så flott eventyrlig og samtidig litt mystisk kort.
artige farger.

Karin sagde ...

Det er jo det fede ved udfordringer ;-) man bliver lokket derud hvor man ikke tror man kan bunde, og så ender det som regel meget godt alligevel. Det er et flot og anderledes kort denne gang, og meget anderledes end det vi har et fra dig i lang tid :-)Godt gået!

Karina Beck sagde ...

Et eventyrlig smukt kort. ; )
God weekend.

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sagde ...

Stilig og eventyrlig. Likte fargene du har brukt.

Ha en flott lørdag.

Klem, Lise :)

Gry-Heidi sagde ...

Eventyrlig og veldig flott! Fargene er nydelige!

Klem, Gry-Heidi

Pialine sagde ...

Hej Pia ...ind og kig på et trykk du har vundet ....tillykke med førstepladsen :o)
Knuzzer
Pialine

Jeannette Lauridsen sagde ...

Kan ikke forstå du ville springe den udfordring over. Resultatet er da blevet super godt.
Var uglen på det papir du valgte, eller er det to slags papir???
Frøerne er bare for søde.
Fortsat god weekend.

Anjas-Artefaktotum sagde ...

Funny, it makes me smile:-)The owl is most fantastic!
Hugs Anja

Trine Emdal sagde ...

Super flot kort det er bare rigtig lækker

Vibeke sagde ...

Helt utrolig nydelig!!!:)

Heidi sagde ...

super kort og du har da ramt plet ;o)

Rigtig god søndag

Britt Torunn sagde ...

Eventyrligt kort!

Anne sagde ...

This is absolutely adorable Pia!! The frogs are really sweet, and I love the owl!!

isabell sagde ...

Hmmmm her var det bare å se å nyte.. alt det vakre du har laga:)
Masse inspirasjon og lekre detaljer!!

Ønsker deg en go søndag!!

Ewonne sagde ...

Det är fantastiskt!!! ♥

annes paperfun sagde ...

Så utrolig stilig eventyr kort!
Likte de søte froskene :o)
Og den uglen var stilig!
Takk for at du deltar.
klem Anne

Aquarell sagde ...

Så utrolig flotte ting du lager! Nydelig kort i den siste posten.:D

May-Britt sagde ...

Så herlig kort du har laget.
Likte veldig godt frosken;-)

Klem fra
May-Britt

lam sagde ...

Super rammende citat ;O) og et fantastisk flot og anderledes kort

Unknown sagde ...

Nydelig herlig kort!! Lekre farger og så skjønne frosker!

Klem,
Jorunn

May-Bente sagde ...

Sier det en gang til, Skikkelig flott.
Ps. Har noe til deg på siden min.

Natta!!!

Anne Bente sagde ...

nåååå hvor er den dog sød, søde dyr du har brugt .

Maya sagde ...

Superflott kort!
Herlige farger og motiver!
Klem fra Maya :)

Meretekj sagde ...

Kjempeflott kort!

Connie sagde ...

Waww, et eventyrligt kort. Super stil, Pia.

Marianne sagde ...

Wow, for et kunstverk! Fantastisk flott!!!

Klem Marianne:)

Karita sagde ...

Such a fabulous card! Awesome colouring! I love it :)

-Karita-

Nyten sagde ...

ååå, skal sei du kan laga eventyr!!
heilt nydelig kort!
Og tusen takk for alle dei flotte kommentarane, dei sette eg utrulig stor pris på:-)
Klem Linda

MacNina sagde ...

Virkelig nydelig kort! Så fine frosker og uglen ved siden av. Wow!

Cathrin sagde ...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

Blir like imponert hver gang jeg er innom bloggen din over alt det utrolige flotte du lager! :O)

Anneke sagde ...

you have made beautiful artwork again pia.
you are very talented and i love to see your work

Mette sagde ...

Rigtig sødt kort

Unknown sagde ...

Wow - det var da et helt anderledes og super fedt kort :) Dejligt at komme herind efter inspiration.

BellaMio sagde ...

Rigtig flot, Pia!! Og sjov!! Den TAG lige før er også rigtigt flot!!

linn kr/sykepleier sagde ...

Et herlig og freshet kort. Morsommme motiver. :)

CraftyC sagde ...

A totally gorgeous card Pia, love the colours!
Clairexx

Riet sagde ...

woww Pia,you made fabolous creations,l love them all.

hugs Riet.xx

Beata Ewa sagde ...

Helt utrolig nydelig og eventyrlig!!

Dawn sagde ...

It's beautiful Pia and the owl is just wonderful..

Dawn
x