tirsdag den 2. juni 2009

Sukkersött # 42

Sukkersötts udffordring denne uge- brug mindst 5 stempler på forsiden af kortet.
Jeg har brugt papir fra Rusty pickles- Heart breaker, lilla bazzill karton og 29TH street marker
Stempler fra . stempel glede- flourish heart 2 stk, sommerfuglene er fra inkadinkado, til kanter
har jeg også brugt blondestempel , tror det er fra Tim Holtz derudover har jeg brugt sværte, lilla distress ink og lilla liquid pearls,organza bånd og sommerfugle charms.
Du må have en dejlig dag.

51 kommentarer:

Bea sagde ...

Så nydelig kort, og så morsomt at du har bygd det lag på lag. Flotte farger også.. Jeg elsker lilla ;o)

Anja/M&M sagde ...

Wauw - jeg var nær trillet ned af stolen, da jeg så dette kort. Godt at jeg også købte de clearstamps med sommerfuglene, så jeg kan lifte ;-) Knus fra din datter

Tilte sagde ...

Sikke nogle fantastiske farver. Og sommerfuglen ... den er så flot :o)

Lisbeth sagde ...

Nydelig med alle de flotte sommerfuglene,WOW!!!
Klem,Lisbeth

May-Bente sagde ...

Jeg ble stum, atter en gang!!!!
Wow, Pia!!
Du tryller frem de utroligste ting!!! NYDELIG, helt NYDELIG!!!

Klem:))

Liv Johanne sagde ...

Helt nydelig! Så fantastisk stilig med den sommerfuglen!

Pialine sagde ...

Superflot kort ...altså Pia du "hælder" dem bare ud af ærmet ;o) Er vild med hele konceptet og elsker sommerfugle :o)
Knuzzer
Pialine

Anonym sagde ...

Det är så vackert kort, du har gjort:)

Cheryl sagde ...

Pia this is awesome! I love the colors you have chosen and the layering is terrific but the butterfly is simply gorgeous.

Nina I. sagde ...

Å så nydelig!!! Jeg har akkurat vært og kjøpt meg den plata med sommerfuglen i dag;-) Gleder meg til å bruke den!

Ha en flott dag!
Klem

Karita sagde ...

Another piece of art Pia!! This card is absolutely gorgeous.

Hugs,
Karita

annes paperfun sagde ...

Ååå det var et nyyydelig kort og så flotte stempler du har brukt!
Flotte farger også!
Storklem Anne

Anne Bente sagde ...

åhhhh så flot den dog er Pia,

Helle Sahl sagde ...

Wauw. Flot resultat af udfordringen. Super lækker stykke arbejde og jeg ææælsker lilla.

Nina sagde ...

Næææææ, sååååå nyyyyydeliiiiig, Pia :)

Anonym sagde ...

Mums hvor er det bare et lækkert kort !!!

Eva (Fister) sagde ...

Flot kort, og rigtig søde stempler.

Bente sagde ...

Åååå så flott!!! Du er superdyktig!!!

Karina Beck sagde ...

Meget meget meget smukt, Pia.

Martha sagde ...

Just beautiful, love the butterflies!!!

Nina sagde ...

Wow!! For et vakkert kort. Sommerfuglstemplene var nydelige, og flotte farger.

Gry-Heidi sagde ...

Ubeskrivelig nydelig !!

Klem, Gry-Heidi :)

Unni sagde ...

WOW!!!! så lekkert!!!!!!
UNNi

lam sagde ...

wow det er lækkert og jeg er vild med 3d effekten

bente_me sagde ...

Nydelig! flott 3D effekt;)

Willy's creations sagde ...

Hi Pia,

Je can a friends award pick up on my blog!

Lovely card!

Hugs,Willy

Lene sagde ...

Åh Pia ett helt underbart igen!!!!!
Du är en mästare vet du det?!
Ha en bra dag min vän!
Kram lene

Heidi sagde ...

Hvor er det flot og jeg elskerrrrrrr lilla ;o)

Carina sagde ...

WOW! Dette var bare helt nydelig! Ser jeg helt klart må begynne å bruke mer lilla for dette var såå lekkert!!

Klem,
Carina

Nyten sagde ...

Heilt utrulig lekkert, Pia!!!!
Klem:-))

Sigrun sagde ...

KJempelekkert kort du har lagd! Og nydelig fargevalg! Lilla er herlig , men alt for sjelden jeg tar det i bruk.
Klem

Hilde Aaslund aka Scoobie sagde ...

Som vanlig er blogen din en skattekiste!

Lækkert kort i deilige farger!

Anneke sagde ...

what a beautiful work i see here again.
beautiful colors and embelishments

Conny sagde ...

Sommerfugle og lilla farver hvor er det flot Pia.

Bibbi sagde ...

For et vakkert kort!!

Nydelige farger og flott designet....

Tonje sagde ...

Fantastisk vakkert Pia!!!

Meretekj sagde ...

Dette var et utrolig vakkert kort:)
Klem fra Merete

pia iris sagde ...

et nydelig kort i flotte farger, og så likte jeg at sommerfuglene var sånn dobbelt, om du forstår ;-)

Asil sagde ...

Herlige sommerfugler og herlig dybde i kortet!!!

Inger-g sagde ...

WOW! Dette var bare helt nydelig!
Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. Ha en fin kveld!

Iren sagde ...

Wow Pia så lekkert sommerfuglkort! Lekre farger også!

Klem

Kort og Søm sagde ...

Helt nydelig, og de sommerfuglene var superfine! Mine sommerfugler kommer fra Hero Arts, men den store du hadde brukt var veldig, veldig fin.(Må nok sette den opp på ønskelisten min :o)

Else Slipsager Petersen sagde ...

super flot kort - som altid når du laver noget. Er vild med sommerfuglene.

Else Slipsager Petersen sagde ...

super flot kort - som altid når du laver noget. Er vild med sommerfuglene.

Murielle sagde ...

Hi Pia,
gorgeous card and very lovely look.
wonderful colours used.
Butterfly is splendid!
Hugs, mumur

Sarah sagde ...

Fantastisk fint kort. Super flotte farver...

Anita Thorsen sagde ...

Dette var et nyyydelig kort!!!
Du har utrolig mye lekkert i bloggen din.

Linda K. sagde ...

LOVE IT!!! Wow hvor er det bare smukt - elsker lilla og så lige sådan lag-på-lag. SÅ fantastisk.

Linda sagde ...

Sikke et lækkert kort fede farver. Den sommerfulg kunne man da blive nød til at eje :0) super flot som altid.

melody sagde ...

WOW ~ SIMPLY GORGEOUS!

Anonym sagde ...

Absolutely fabulous card!