fredag den 13. august 2010

Mit første julekort i år og så med helt nye papirer fra Inkido og nye stempler

Materialerne  jeg har brugt er alle fra inkido's sortiment og julepariret synes jeg sagtens kan anvendes til andet end jul, stemplerne jeg har brugt er fra sidste års kollektion men nu er der blevet designet disse fantastiske nye stempler som passer til julepapiret og til den næste juleserie der snart bliver lanceret så det er en god ide at følge med på Inkido's blog hvor du kan finde bedre billeder af det nye papir og stempler
Du må have en dejlig weekend og tusind tak for alle de søde kommentarer dem sætter jeg stor pris på. Anja og jeg skal til scrap marathon hele lørdagen hos love2scrap så der skal scrappes igennem, så måske ses vi.

27 kommentarer:

Gitte sagde ...

Lækkert lækkert julekort i skønne farver. Dejligt at se det ikke altid behøver være i traditionelle farver.

❤ Kaia sagde ...

Herlig julekort i nydelige farger.
Papirene til Kristine er så flotte...
Nydelig oppsett.
Kos deg på treff, og ha en riktig god helg.
Klem fra Kaia

Maria Krumbaek sagde ...

Hvor er det bare et lækkert kort! Meget smukt :)

Kort og Søm sagde ...

Nydelig kort du har laget!
Stempelet ølikte jeg veldig godt.
God helg,
klem Fredrikke :O)

Lill sagde ...

Så flott det var Pia..jeg tenkte snart begynne på julekort jeg også:)
ha en flott helg.
klem

Lisbeth sagde ...

Kortet er aldeles nydelig,Pia!Mye lekkert fra Inkido også! Ikke lenge før jeg også må prøve meg på noen julekort, tror jeg!!!
Ha en riktig god helg:0))
Klem fra meg

Willy's creations sagde ...

Your vintage card today are beautiful.

Hugs,Willy

Carol Q sagde ...

lovely Pia. these colours go so well together.

Unknown sagde ...

Lovely card you made with nice details.
byebye,Lean.

Trine Pedersen sagde ...

Kjempelekkert julekort i for meg litt uvante fager.

Ha ei superfin helg!

Klem, Trine :)

May Britt sagde ...

Dejligt anderledes tænkt julekort... fedt med andre farver... og glæder mig til vi ses i morgen hos Pia til en ordenlig omgang scrap... c",)

Bertram sagde ...

Lækkert julekort i sarte farver.

Peninia / Gosia sagde ...

Wow this is just so beautiful:))

Annette / aka sagde ...

Utrolig sødt julekort, selv om det jo ikke umiddelbart er julefarver. Men det "oser" jo af jul. Lækkert.

Gry-Heidi sagde ...

Nydelig julekort ! Mye nytt og flott fra Inkido !

Klem :)

Unknown sagde ...

Kære Pia. Tusind tak for din kommentar på min blog :o) Sikke et skønt julekort... hvis du mangler en adresse at sende det til, siger du blot til! :o)
Knus Engel...

Riet sagde ...

What a wonderful card Pia,I love the image.
So beautiful papers and the colours.

Hugs Riet.xx

Kathlene sagde ...

So so pretty! Love the angel image and all the beautiful details. Your work is so inspiring! Thanks for sharing your talent.

Pinklady 68 sagde ...

Utrolig lekre farger, oppsett og detaljer på dette kortet også Pia! Lekkert!
Ha en fin weekend!!
Klem Laila.

CraftyC sagde ...

What a gorgeous card Pia. Love the colours and beautiful embellishments!
Clairexx

Eva Helen sagde ...

Veldig lekkert kort med flotte mønsterpapir.

Klem Fra Eva Helen

Adriana - DRIARTE sagde ...

Ohhhh, Absolutely gorgeous card!!!!! You are very talented!!!

Jorunns hobbyblogg sagde ...

Hei!
Så nydelig kort!masse fine detaljer,
de papirene er så fine, og stempelet er kanonbra ..... må nok inn dit og shoppe litt ja (.....og jeg som trodde jeg ikke trengte noe mer til jul i år... helt feil!)
Ha en strålende helg!
Jorunn

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er så skønt et julekort med masser af flotte detaljer. Jeg synes, det er dejligt med lidt andre farver til julekort :-)

Mim... sagde ...

Wow så läckert och vad kul med annorlunda färg på julkortet!
Ha det bra!

Charlie sagde ...

SØDE sarte farver og FINT kort. Håber I har haft en rigtig hyggelig dag i Roskilde i går - jeg sad i en flyver i tordenvejr på vej hjem fra Nice og "svømmede" derefter nordpå hjem til Allerød. Skal lige have pakket ud og gang i vaskemaskinen og SÅ må jeg bare røre ved noget papir i dag også.

Oxana sagde ...

Kjempe nyyydelig kort, Pia!!!