mandag den 7. februar 2011

Kasseret dagbog

Jeg havde bestemt at jeg hver måned i løbet af hele 2011 ville skrive lidt dagbog. Jeg har lavet en 15x15 cm men kan allerede nu se at det bliver for småt når der både skal være tekst og billeder så nu har jeg tænkt at den skal være i A4 så når jeg lige har fundet det rigtige papir skal jeg pynte en sort mappe jeg har købt.
Jeg viser alligevel lidt af dagbogen som nu er kaseret men jeg er vild med det Maja design papir og har også lavet lidt små æsker.


 


 Og så lidt foldede æsker 
Tusind tak for alle de søde kommentarer og rosende ord ikke mindst i forbindelse med min artikel som gæste designer i Ett Trykk
Du må have en dejlig dag 
Mange knus  fra Pia

46 kommentarer:

Marlieke sagde ...

Oh wow, very great creations!!!

Anonym sagde ...

Dagbok coveret er alldeles nydelig!
Og de små gaveeskene, sier bare: wow, noe så skjønt og vakkert:)
Nydelig valg av mønsterark og dekor på alle, I love it:)
Ønsker deg en flott mandag!
Klem Lill

Maria Therese sagde ...

Nydelige esker og nydelig Dagbok!!

Trudy sagde ...

What a lovely creations Pia! Perfect coloring and a adorable image.
Hugs Trudy

Eva Helen sagde ...

Nyyydelig bok og eske du har laget.Så dine prosjekter i bladet Ett Trykk og allt var veldig kreativt og inspirerene og vakkert laget.Så dyktig du er!

Klem Fra Eva Helen

Pinklady 68 sagde ...

Wow, så lekker dagbok og nyyyydelig esker Pia!! Du lager så mye fint!!!
Ha en fin kreativ uke!
Klem Laila.

Elena Litvinova sagde ...

Pia, I really like the box! But most of the album, it's very stylish! And where did you buy such beautiful places?

unni's scrappeboble sagde ...

WOOWW, dette er den flotteste dagboken eg har sett, så mange flotte detaljer både utenpå og inni :D Eskene var også kjempefine, du er bra kreativ :D Klem

May-Bente sagde ...

Fantastiske prosjekter! Elsker dagboken din, den var bare helt bedårende.
Klem fra meg:))

May Britt sagde ...

Hold op nogle søde æsker også dagbogen er super sød... du kan bare det der...

Martha sagde ...

Wow, what beautiful creations you made!!
Hugs,
Martha

Connie sagde ...

Ååååå så lekker Dagbok Pia. Nydelig.
Mye fint og nytt her siden sist.
Du er super dyktig.
Klem Connie

Dora sagde ...

Look at all the beautiful work, amazing and all the details, you are a great artist!

oheidia sagde ...

Så flott en dagbok! Synd den ble for liten. Og de eskene er bare skjønne.

Det var så moro å lese om deg i "Ett trykk" hvor du var gjestedesigner. Artig å få så mange sider tilårdighet og jeg synes du viste frem et mangfold av det du driver med. Veldig flott!

Klem Heidi

jannekevanveen sagde ...

wow lovely creations

❤ Kaia sagde ...

WOW, så lekkert Pia.
Eskene var bare lekre, og dagboka, omg, den var nydelig.
Klem fra Kaia

Kreatives von Andrea sagde ...

Wow, wow what great creations!

Wonderfull papers and so lovely image.

I like it all very much

Nice greeting from Andrea

Unknown sagde ...

wauw lovely work Pia .
byebye,lean

Bertram sagde ...

Din dagbog er for lækker. Glæder mig til at se den nye udgave også. Totalt skønne æsker.

Marte sagde ...

Hei Pia! For en lekker dagbok du har laget, synd den ble for liten! Kan tenke meg at den neste i a4 blir akkurat like flott! :)
Elsker eskene du har laget også, jeg er også helt vill med det papiret!
Ha en deilig kveld! Klem fra Marte

Mim... sagde ...

Vilken fin dagbok synd att tyckte den blev för liten men ser med spänning fram emot nästa större dagbok. Askarna är också ljuvliga.
Ha det bra....

Elzie sagde ...

Vilka underbara saker du gör. Den kasserade dagboken är så fin.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Anna sagde ...

These are all so pretty!! I love your diary, are you sure you can´t use it? If you just add some extra pockets and tags to write on? Just a thought ... since it seems such a shame not being able to use it :o)

Karina Beck sagde ...

Jeg håber da at du finder noget andet at bruge den til, for den er super smuk. Du kan vel bare skære "skiltet" væk.
Også flot æske.

Anne Bente sagde ...

nydelige ting du igen har lavet Pia.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er den smuk og så fantastiks flot pyntet... lækre papier. Synd du ikke kan bruge den
Og dine æsker er også bare super skønne som altid

Ha en fortsat god aften

Jayne sagde ...

Nej hvor er den lækker din dagbog... så må du bruge den som ferie dagbog :-) super lækkert papir og som altid en masse lækkere detaljer.

Super fine æsker !!!!

knus Jayne

Martina sagde ...

Dear Pia, your work is always nothing less than stunning! This pieces are no exception! SO BEAUTIFUL!

Heidi sagde ...

Nydelig dagbok og lekre esker!
Så produktiv du er:)
Ha en fin kveld, klem:)

Lambi sagde ...

Huff har du kassert den nydelige boken...den er jo superflott med masse flott stæsj og nydelige ark! Jeg også elsker Maja arkene...de er så flotte! :) Disse boksene dine var også kjempe nydelige!!!! Klem

Charlotte sagde ...

Rigtig god ide med den dagbog. Og flotte æsker. Tusinde tak for "kurset" i lørdags.

pia iris sagde ...

du lager så masse lekkert at jeg blir helt stum.
alt du tar i blir bare så flott altså.
ha en flott uke. klem pia

Annette / aka sagde ...

Tænk at en kassabel dagbog ser sådan ud !! Den er bare så flot. Den SKAL du da bare bruge til noget andet.
Og det Majapapir er bare sååå lækkert. Jeg bestilte et stk af hvert over nettet - og det er jo endnu flottere i virkeligheden, så det var en fejl. Jeg SKAL bare have mere af det.
Skønne små æsker. Og utroligt så flittig du er, at få lavet så mange ting. Og med så mange søde/fine detaljer.

Sissel sagde ...

Lekkert Pia, nydelig bok og esker. Vakre papirer og dekor.
Kjempefin reportasje om deg i Ett trykk:o)
Klem Sissel

Heather Huggins sagde ...

wow some more fabulous projects.. They are lovely as usual..

Peninia / Gosia sagde ...

Pia...wow lovely creations!!!!

Lene sagde ...

ÅÅÅÅÅH Pia så underbara alster, du är helt otroligt! De små gåvoaskar är så läckra och din "dagbok" otroligt vacker!
ha en bra dag!
kram lene

Murielle sagde ...

WOW....Pia, your creations are very very STUNNING!!!!!!
I love the design, colors and details.
Have a nice week.
Big hugs, Murielle

mettepip sagde ...

Så synd å måtte kassere denne nydelige dagboken da Pia! Håper du får brukt den til noe.
Synes også de nye Maja-arkene er nydelige, og de blir nok flittig i bruk fremover;) Veldig masse flott du har laget her!
klem fra Mette

pia iris sagde ...

heisann pia
har du link til forklaring på hvordan en lager sånn kort som uglekortet ditt under her og sånn bokkort?
har så lyst til å prøve meg på disse.
på forhånd takk.
klem pia

Nina sagde ...

Nydelig dagbok. Skjønne esker. Nydelig pyntet alle sammen. Klem

Eva (Fister) sagde ...

Fantastisk dagbog du ellers har lavet - skal den virkelig kasseres? Lidt pudsigt, så har jeg faktisk også i dag lavet en blogindlæg med sider fra min dagbog.

Paradise sagde ...

WOOOW!
En rejäl portion med inspiration hittade jag här inne!
Vilka alster du gjort!
Snygg dagbok och ursöta askar!!

:D

Många kramar Petra
http://paradises.blogg.se

Knerten sagde ...

For en lekker dagbok, og tre gjennomført flotte esker. Nydelige papir, farger og pynt !

Sande sagde ...

Wow, Pia! These boxes are very beautiful!

Hugs, Sande

MarikaGabez sagde ...

Beautiful!
Oh, how I like the little boxes.

Marika From Slovenia