fredag den 1. juli 2011

1. Års fejring Annonyme scrappere/ blog hop

Jeg blev for et stykke tid siden spurgt om jeg ville være med på DT teamet hos Anonyme Scrappere hvilket jeg synes kunne være en sjov udfordring og som jeg glæder mig  til at være en del af.
Hip hurra for 1 års dagen hos Anonyme Scrappere som også har så meget nyt i DT,  dette fejres  med et bloghop med mange fine præmier til den heldige vinder
.Alle de lækre sponsor gaver kan du se HER
Det du skal gøre for at komme videre er at skrive  en kommentar i dette indlæg og så skal du for at være på rette vej, være kommet fra
og du skal hoppe videre til
Her kan du se mit første bidrag som DT hos anonyme scrappere hvor temaet denne uge er"Den store dag", jeg har lavet et bord kort med martha Stewart punch,genbrugt en dåse som er malet med sølv akrylmaling og pyntet med blomster , æsken er en trææske som er malet med akrylmaling og pyntet med forever  papir og blomster fra Inkido.
Stemplet er fra Orion design

 Alt papir og pynt er fra Inkido




Ønsker dig god fornøjelse med bloghop og en rigtig dejlig sommerdag
knus fra Pia

70 kommentarer:

Unknown sagde ...

this is beautiful pia and have fun with the blog hop!!!!

Maria Therese sagde ...

Lekker boks!!

Unknown sagde ...

Liebe Pia,
ich bin total begeistert von Deinem wunder wunderschönen Set, dies ist Dir wieder ganz zauberhaft gelungen,
da passt alles rundum super zusammen.

Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende.

GLG Irmi

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Stort tillykke til dig... du er også en super scrapper med de mest fantastiske kreative sager. Det du viser her er sååå smukt, kreativt og lækkert pyntet.
knuss

morkaren sagde ...

Ja, men Pia, jeg er ikke rigtig med på det der "vinnerri" men jeg må da lige sige jeg elsker alt det søde lyserøde du har lavet, jeg ved vist heller ikke hvad "Annonyme scrapper/blog hop" er. v.h. morkaren.

Lise sagde ...

Super lækre ting du har lavet i dejlige farver. God weekend.

Anne Bente sagde ...

total lækre ting du har lavet, og stort tillykke med ny dt job

Willy's creations sagde ...

Beautiful creations!

Hugs,Willy

Ursula's Kreativecke sagde ...

Super schön, mir fehlen die Worte, so schön.

Liebe Grüße
Ursula

Gitte sagde ...

Wow det er super flotte ting du har lavet. Stort tillykke.
Hilsen Gitte

Julie sagde ...

This is beautiful

Trudy sagde ...

This is so beautiful Pia... love the image and your coloring.
Hugs Trudy

Joséphine sagde ...

Wow Pia, this is absolutely gorgeous!!!!!

Crafting Queen sagde ...

Love your altered box, so pretty. The card is beautiful as well. :)

Elly sagde ...

What nice things and very well done!

Enjoy the bloghop, Elly

Anonym sagde ...

was eine wunderschöne Arbeit- so richtig romantisch!
Schönes Wochenende wünscht Dir
Elma

Karen sagde ...

Wow! This is stunning! : )

jacirascrap sagde ...

Pia! Amei!! Que detalhes maravilhosos! rosa e branco, muito charmoso e romântico!!! O selo que te mandei é http://jacirascrap.blogspot.com/2011/06/obrigada-ros.html
Adoro de coração teu trabalho!!

Rikke sagde ...

Pia du laver fremtryller altså bare det vildeste scrap - jeg er helt vild med æsken!
Sjovt med bloghop, jeg fandt da lige 2 blogs jeg bare må følge med på :o)

God weekend.

Riet sagde ...

This is so wonderful Pia,I love the papers and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

lam sagde ...

Som altid total flotte og detaljefyldte designs fra din hånd. Tillykke med dit nye DT job

Ana Márquez sagde ...

Such beautiful little things!!

Guri sagde ...

Gratulerer som medlem av DT`et til Anonyme Scrappere. Alltid ein glede å kikke innom bloggen din og sjå alt det flotte og varierte du lager. Og så er det så kjekt å få kommentarer frå "proffer" som deg :)

Synnøve sagde ...

Sååå utrolig lekkert altså!!!
Velkommen inn som dt, gleder meg til å bli kjent med deg.
Klem

Norunn sagde ...

wow! kjempelekkert! :)
Gratulerer med DT jobb! :)

Hilde sagde ...

Det du har laget er sååå utrolig lekkert!!

God helg!

hopper videre...

ElScrapdemati sagde ...

es muy bonita.besos

Eva Helen sagde ...

Fantastisk flott allt sammen!

Klem Fra Eva Helen

Solange Barreto sagde ...

Belíssimo projeto.
Beijo, fique com DEUS.

Dora sagde ...

Ow this is so beautiful it is breathtaking!

Jorunns hobbyblogg sagde ...

Nydelig boks, lekert som alltid!!
varm sommerklem fra Jorunn

Anna Karlsson Widmark sagde ...

Åh, så romantiskt! Jättesnygga saker!

Hoppar vidare...

Anna / Zildara

Marlies sagde ...

What a gorgeous creations you made again Pia! I love the papers!
hugs, Marlies

CraftyC sagde ...

Wow Pia, this is stunning, so very pretty!
Clairexx

Torill sagde ...

Guri!!! Dette var jo så flott!!! skikkelig flott faktisk!!

Nydelige farger!
God helg!
hopp hopp

Eva (Fister) sagde ...

Super lækre ting, du har lavet. Håber du nyder weekenden.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det smukt og gennemført.
Stort tillykke med DT jobbet.

Conny sagde ...

Rigtig flotte ting du lavet og tillykke med 1års dagen

Martina sagde ...

Exquisitely crafted ! So beautiful.

Kirsten sagde ...

Smukke, smukke ting - specielt æsken er helt fantastisk.
Jeg kan sørme godt forstå de gerne vil have dig i deres DT.
Fortsat god weekend.

Bodil sagde ...

Så lekker eske :)
Jeg hopper videre :)

Torill sagde ...

Fantastisk lekkert!
God helg!

Linda sagde ...

Sikke smuk æske...tror da også jeg har sådan en som trænger til noget papir og pynt:-)

Rigtig god søndag.

Fru Sju sagde ...

Så utrulig fint pyntet de 3 tinga du har lagd er :)

Hilsen Christine :)

MonaV sagde ...

Oj, så forsegjort og flott...lekkert!

Også hopper jeg videre.....

Adriana - DRIARTE sagde ...

Oh my goodness Pia, these are other wonderful creations...Beautiful!

Eva Marie sagde ...

oi oi så herlig kreasjon...virkelig lekkert!
*hopper videre*

Ane sagde ...

nydelige ting du har laget! og grattis med dt plass! Ha en fin kveld!

Dorte sagde ...

Wow, Pia det er bare lækkert alt det du viser frem her!
Tillykke med DT "jobben" hos AS. Det skal blive spændende at se hvad du laver.klem fra Dorte

May Britts papir og sånt sagde ...

Så nydelig og romantisk. Dette er bare så lekkert. Klem May Britt

Gry-E. sagde ...

Kjempefint sett - du meistrar mange ulike stilar.

Jorunn sagde ...

Gratulerer som DT-medlem! Du lager så utrolig mye fint, og disse tingene er bare så lekre :)
Ja, jeg får hoppe videre jeg da. Inspirerende å se alt det fine dere lager.

Plundis sagde ...

For et lekkert sett du har laget til...og jeg forstår godt hvorfor de vil ha deg med i teamet, jeg...

Nå skal jeg hoppe videre og finne flere lekre saker...

Sommerklem

Linda sagde ...

Gratulerer med dagen! Nydelig boks du har pyntet

Gitte sagde ...

Super lækre ting du har lavet med mange fede detaljer som altid og super skønne farver.
Knus Gitte

Berit sagde ...

WOW!! Så lekkert et sett!!
Gratulerer som Dt hos AS:)

Hopper videre...

Kari sagde ...

Så nydelig sett du har laget! Den esken var såååå lekker altså!

Klem Kari

Gunn`s Kort sagde ...

Åh! Så vakkert dette settet er!!

Hege sagde ...

Hurra for dere og gratulerer med DT plassen. Den fortjener du virkelig Pia, for du er en utrolig flink scrapper! Nyydelige ting du har laget til feiringen:) hoppetihopp... Klem Hege.

alfsvaag sagde ...

Gratulerer som DT, å et nydeligt sett du har laga.

Kreativelena sagde ...

Gratulerer med dagen.. Flott alterert boks du har laget.. Og jeg liker stilen din.. Variert og aldri kjedelig..

Vivian's hobby side sagde ...

Gratulere som DT! Lekkert bidrag du har laget! Hopper vidre!

Lisa sagde ...

Lekkert!!!
Tillykke med DT jobben :-)
Klem, Lisa

ThereseM sagde ...

Jeg digget den esken din, den var fantastisk. Gratulerer som DT hos AS.
Klem.

Alhana sagde ...

For en lekker boks du har laget og gratulere så mye med DT plass.

Hopper videre..

Jeanett sagde ...

Kjempefint arbeid du har gjort her:)
Ønsker deg en fin sommer.
Da får jeg hoppe videre.
Klem, Jeanett

Heidi sagde ...

Her var det utrolig mye flott! Takk for titten, jeg kommer inn igjen en annen dag, nå hopper jeg videre! :-)

Kjerstin sagde ...

Du er utrolig dyktig og inspirerer skikkelig! :) Har vært innom deg endel ganger, og det er alltid ilke topp! :)

Fortsatt god sommer!
Klem!

Therese sagde ...

Utrolig nydelig og lekkert!! Gratulerer som DT-medlem hos AS! Hopper videre, men kommer garantert tilbake!! :) Fortsatt god sommer!! :)

Unknown sagde ...

Piękny komplecik...