mandag den 12. november 2012

Altered box

 Jeg har lavet en blikdåse fra tiger buttikken om til en meget dekoret dåse som jeg skal bruge som "indpakning" til et guldbryllup, jeg kan vise den her fordi jeg ved de ikke kigger med, indeni er en æske hvor der skal ligge et kort og en pengegave.
jeg har brugt det lækre Graphic45 papir -A ladies diary- jeg har brugt forskellige sizzix bigz dies som jeg har embosset , retro punch til blomster og alkohol ink, sværte , perlebånd og masser af inka gold til ben,hank og kanter.
Hvis der er Nordmænd  M/K som kunne tænke sig  et DT job så se lige
 HER
 de papirer er bare så lækre at arbejde med.
 










 

Jeg har haft en hyggelig søndag i det jydske sammen med DT pigerne fra Riddersholm design, en super hyggelig vintage butik Connie har fået indrettet fyldt med lækre sager.
Og til dem der følger lidt med i Mollys liv så har vi haft enetime og det var selvfølgelig os der ikke kunne finde ud af at have hundehvalp, Molly er selvfølgelig en sund og klog hund så vi har fået nogle rigtig gode værktøjer til at tackle en ikke så god affærd som vi har påført stakkels molly, det er bare gået så godt siden han var her i onsdags, jeg skulle bare lige vende mig til ikke at måtte lege og underholde Molly men lade hende lege selv og så ikke bære så meget rundt på hende.
Her skinner solen så dejligt, du må have en god dag
knus Pia 

35 kommentarer:

Rosa Jensen sagde ...

Hvor er den blevet flot,
og sikke nogle flotte farver.

Nancy sagde ...

So very beautiful! Thank you!...Nancy :o)

Anonym sagde ...

so fantastic!

Elma

Ruth sagde ...

This is absolutely beautiful in every detail, Ruth :)

Miranda Slagboom-de Groot sagde ...

It's gorgeous.
Hugs Miranda

May Britt sagde ...

Pragtfuld...

❤ Kaia sagde ...

Så lekker Pia...
Nydelige dies, og fantastiske detaljer.,....
Lyktene under her og.....kjempeflotte...

Klem fra Kaia

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig flot dåse.
Sådan en hundetræner kunne jeg godt bruge til at lære, hvordan jeg skal håndtere mine børn korrekt :)

Anne-Eddie sagde ...

Fantastisk!!
En helt utrolig detaljrikdom! En kan bare se og se!!
Nydelig og en fenomenal gave!!
Klem fra Anne-Eddie ;)
Utrolig flotte lyktene under her og!!! :)

Dorthe sagde ...

WAUW!!! Hvor ER den lækker!!!
Du er simpelthen så dygtig og opfindsom.
Smukt smukt arbejde!
God ny uge til dig.
Knus Dorthe

Annette sagde ...

Den er bare hel fantastisk, hvordan har du fået urskiven til at se sådan ud?

Unknown sagde ...

Wauw stunning work again Pia love it!
byebye,Lean

Unknown sagde ...

Wauw stunning work again Pia love it!
byebye,Lean

Conny sagde ...

Den er bare fantastik flot.
Kan du have en god aften.

Jenny Marples sagde ...

Such a beautifully decorated box Pia. Hugs, Buttons x

Marianne H sagde ...

Rålekker!!

Ирина Соколова sagde ...

Wow! this is super !

Matilde sagde ...

It's marvellous!!!

Words and Pictures sagde ...

What a triumph of a project - just stunning... so much to see and admire and love!
Alison x

Riet sagde ...

This is so wonderful Pia.

Hugs Riet.xx

Karina Beck sagde ...

Du er bare god til at trylle!!!!!

Dequitaypons sagde ...

Una preciosidad!!!!

Sissel sagde ...

Så lekker, utrolig mange flotte detaljer :)
Klem Sissel

Joséphine sagde ...

Wow this is amazing, I just love it!!!!

Willy's creations sagde ...

Wow...super!

Hugs,Willy

debby4000 sagde ...

WOW this is amazing.
luv
Debby

Lise sagde ...

Wauw for en flot dåse med så mange lækre detaljer og gode idéer, som jeg nok kommer til at stjæle lidt af. Jeg er nemlig lige blevet inviteret til guldbryllup til januar, så den kom meget belejligt:-))))))
Det glæder mig at høre at det går godt med Molly:-))) og hendes menneske"forældrer"
God grå tirsdag til dig...her snusk regner det:-))
Knus Lise

Unknown sagde ...

What a beautiful box, I love it !!
greetings, Joke

Trudy sagde ...

Gorgeous creation Pia,such a cute image and I love the papers.
Hugs Trudy

Anjas-Artefaktotum sagde ...

It looks like a fabulous jewellery box, really another artistic masterpiece.
Hugs Anja

Kjersti sagde ...

Sååå nydelig Pia, bare du kan få til dette her, lekker!!!
Ha ei flott uke!
Klem fra Kjersti:)

Gunn`s Kort sagde ...

WOW, så stilig! Så mange herlige detaljer du har gjort. Morsomt med den lille klokka på den store:)
Klem fra Gunn

STI sagde ...

Super flot dåse som modtagerne må blive meget galde for og masser af finde detaljer. Og fint at høre lidt og Molly og held og lykke med projektet

Dreaming of Vintage sagde ...

Gorgeous creation!

Unknown sagde ...

OMG, this is AWESOME!