mandag den 1. juli 2013

Enjoy your day-Farvel til en udfordringsblog og goddag til en ny-

Jeg har lavet et kort efter skitsen HER. Jeg har brugt den sommerlige serie af BoBunny  pyntet med spellbinders udskæringer og perleswirl.




 
I dag fyller Anonyme Scrappere hele 3 år!
Dette har vært 3 fantastiske år med mange kreative sjeler som har huset og gjestet DT
... En epoke er over for oss for denne gang

Vi velger å legge ned Anonyme Scrappere og i denne omgang få sende en STOR takk til alle som har deltatt på oppgavene våres - uten dere ville aldri dette vært så lekende morro for oss i DT

Vi elsker å se alt som kommer inn, det er en sann inspirasjon for oss at det finnes så mange kreative og unike scrappere!

Takk for oss og tak fra mig som har været med på design teamet i en lang og spændende periode og som ønsker den nye blog held og lykke.

Samtidig vil vi få gratulerer en NY blogg med Åpningsdagen i dag

Cherish This - Memories For Life
 http://cherishchallenge.blogspot.com/

Du må have en god dag
Pia

11 kommentarer:

Artes de Nágela sagde ...

Beautiful project!
I loved the colors!!
Hugs!

Happymade sagde ...

Som altid et spændende og lækkert kort med skønne detaljer!
Tak for henvisningen til den nye side - den glæder jeg mig til at følge. Ha' en skøn mandag. Mvh. Anette

Unknown sagde ...

So very bright and cheery!
You did an amazing job.

Happy Crafting
Tracie

Karina Beck sagde ...

Flot sommerkort.

morkaren sagde ...

Hold da op Pia, det er da "lag på lag" jeg har forsøgt at tælle, men det kan jeg ikke rigtig, det er super flot. knus morkaren.

KFE Design sagde ...

Jeg har også printet skitsen - den er bare fin. Jeg vil nok ikke få plads til så meget pynt som du kan.

❤ Kaia sagde ...

Lekkert Pia....

Klem fra kaia

Carol Willis sagde ...

Fabulous card, love the colours and layout.
Hugs
Caz x

Gitte sagde ...

Skønt kort.

Willy's creations sagde ...

Looks lovely!

Hugs,Willy

Riet sagde ...

What a beautiful card Pia.

Hugs Riet.xx