torsdag den 8. august 2013

POP- UP card og nye produkter fra Sizzix

Jeg har lavet et pop up kort, de er så sjove at lave og pynte. jeg har brugt et papir som jeg har haft liggende længe og ikke kan huske navnet på. Jeg har brugt
her findes også en lille video så man kan se hvordan det gøres men nemt er det
Og så har jeg pyntet med


 Her i August kommer der super lækre nye dies fra Sizzix, mange forskellige og skønne dies.
Du kan se hvad nyt der er på vej, jeg glæder mig vildt meget mig til at være kreativ med de nye produkter
HER
Du må have en god aften og tusind tak for besøget
Pia

7 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Super lækkert sommerkort og nye produkter det elsker vi jo alle, og hvis jeg kender dig ret, så går der vist ikke længe før rigtig mange af de nye ting bor hos dig, Pia ;O))))))

May Britt sagde ...

Meget lækkert kort... og super som pop up...

Martha sagde ...

They are beautiful those cards of yours :)

Martha sagde ...

This is beautiful Pia!! Sorry it has been a while....
Have a nice weekend!
Martha

Lynne Moncrieff sagde ...

Beautiful and so pretty.
Wishes
Lynne

DENAS ARTES sagde ...

TODOS OS SEUS TRABALHOS SAO LINDOS D+++++ AMOOO TODOS BEIJOS E PARABENSSS

DENAS ARTES sagde ...

TODOS OS SEUS TRABALHOS SAO LINDOS D+++++ AMOOO TODOS BEIJOS E PARABENSSS