lørdag den 27. september 2014

Guldbryllupskort

Jeg har lavet et pop up kort til et par der havde guldbryllup i går, jeg kunne desværre ikke komme til morgenkaffe , dagen før var jeg faldet uden at tage fra over et elkabel som lå på Ballerup centres tag, så tur på skadestuen, svigersøn og barnebarn havde været der ugen før så vi overvejer et klippekort. Heldigvis venstre arm og ikke noget brækket men væske omkring albuen så slynge og holde den i ro, i dag er den stadig hævet og så flot i farven
 






Du må have en dejlig lørdag aften
Pia

5 kommentarer:

Analia Cristina sagde ...

Hi Pia,fantastic your cube!

Maryann Laursen sagde ...

Åh nej det var da frygteligt. PAs godt på, for der kan komme flere eftervirkninger efter sådan et fald. Men hvor var det heldigt så, at du havde fået lavet det her super flotte kort til dem. Det er da helt fantastisk flot, og det blev de helt sikkert kanon glade for, er jeg sikker på.
Rigtig god bedring nu, håber du snart er helt ovre det fald, og tilbage ved scrapbordet igen hurtigts muligt, men gør det nu ikke for tidligt.
God week-end nu trods alt.

❤ Kaia sagde ...

Så lekker....
Nydelige farger og detaljer.....
Håper det går bra med armen din, god bedring..
Jeg var ute å jogget på tirsdag, så stakk det en stein opp fra stien som jeg ikke så pga alt løvet som har falt ned, så jeg fløy framover, slo pusten ut av meg og er blå, lilla og grønn på høyre arm og begge beina. Heldigvis så gikk det bra her og.... Fort gjort.
Ha ei super helg videre.

Klem fra Kaia

Happymade sagde ...

Smukt kort Pia!
Sikke da en omgang for familien med turerne på skadestuen.
Håber dog, I alle er på højkant igen.
Fortsat god bedring til dig og ønsket om en dejlig søndag.
Kh. Anette

Annette sagde ...

Sikke et fantastisk flot kort, både med hensyn til indhold og farver, en skøn oplevelse :-) pu ha godt at der ikke skete mere, selvom det kan være slemt nok, god bedring Pia:-)