søndag den 18. januar 2015

Mit nye personlige stempel

Jeg bestilte hos Your own scrap et nyt personligt stempel som man selv kunne designe, de var grundige og jeg skulle godkende og ser så ikke ordentlig efter så blog adressen bliver forkert men vupti får John dagen efter lavet et nyt til mig, super god service. Så da jeg hentede det i dag havde jeg dekoreret en chokolade æske til John i lidt rå stil med 2 af deres egne stempler, Den korteste afstand..... og uglen( fik vi på SAM) som jeg har givet hvid embossing, teksten Tak er fra Orin design, dies fra Wild roses, den sorte, Prima dies den beige, papiret fra Tim Holtz og igen mine hjemmestøbte hjerter.



Scrap knus Pia

6 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Utrolig smuk æske/cover du har lavet her, og bare dejligt, når man får sådan en fin service, det er desværre ikke så normalt mere, som det var engang, selv om vi heldigvis er i den bedre branche for den slags også.Men smukt ser det ud, nu det er færdigt.

Unknown sagde ...

Vidunderlig aeske , og jeg elsker den stempel med den korteste afstand ! Aah, jeg vil saa gerne have en personlig stempel, din er bare flot ! Tak, fordi du viser os den ! Hilsen Anita

May Britt sagde ...

Rigtig flot æske og flotte stempler

Ursula's Kreativecke sagde ...

Hallo Pia,
wunderschön kann ich da nur sagen,
genau mein Stil.
Liebe Grüße
Ursula

Anne-Eddie sagde ...

Nydelig pynt på sjokoladen! Stemplene var vakre! Klem fra Anne-Eddie ;)

Unknown sagde ...

Så fint stempel :)