onsdag den 7. december 2016

Juledagbog

Mit Dt projekt for craftandyou design hvor du kan finde link til det lækre papir. jeg har brugt de fine chipboard fra Wycinanka. Planen var at jeg hver dag i december skulle lave en lille side men jeg tror det må vente til næste år for tiden flyver  og vi skal så meget her i december så jeg venter til næste år hvor jeg vil lave en dagbog men ikke noget med hver dag men når jeg synes der er noget  jeg vil scrappe om så må jeg se om denne bog kommer i anvendelse december 2017







Du må have en dejlig aften
Pia

4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Den ser flot ud.

Anne-Eddie sagde ...

Vakker! Klem ;)

EttenA sagde ...

Super fin dagbog Pia, med mange gode detaljer.
Ja, det er ikke altid at tiden helt rækker.
Måske det ku' bli' til en evighedskalender i stedet.... :-)
Du må ha' en god jul!

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Wauv, en lækker bog. Jeg kan godt forstå, at du ikke kan finde tid til hver dag. Jeg har også forsøgt med en december daily i et par år, men har desværre opgivet, da jeg aldrig når i mål med dem til stor ærgrelse, men der er bare for meget om ørerne til at gøre noget hver dag