søndag den 23. april 2017

Kalender /smash bog

Jeg har hygget mig med at lave en kalender som også fungere som en smash bog hvor jeg klistre billetter og billeder ind fra de oplevelser vi har haft . Bogen har foran en lille kalender så det er nemt at overskue men inden i har jeg opdelt med hver måned på et ark hvor begiveheder vi skal deltage i  bliver skrevet op og mellem hver månedsblad kan jeg så sætte så mange sider ind som jeg har lyst og brug for , bliver lidt som smash bøger men har også tænkt at lave små layout. Jeg viser ikke så mange sider da jeg har sat billeder og personlige ting ind som jeg ikke synes jeg vil vise , på billederne er der også personer der ikke har givet tilladelse til at jeg viser dem.
Jeg har brugt det lækre papir fra lemoncraft House of roses  sløjfen herfra






 
 



Du må have en dejlig aften
Pia
 

Ingen kommentarer: