tirsdag den 30. oktober 2018

Æske til olivenolie /tutorial

Jeg har hygget mig med det lækre papir fra Mintay, jeg har lavet en gaveæske til en citronolie.tutorial længere nede



 Jeg har brugt 21x20cm, 21 cm er højden ,15cm når der er scoret 3cm i begge ender . De 20 cm skal der scores 4,5,9,13,5 og 18cm, de sidste 2 cm er til at lime æsken sammen med.jeg har brugt en dies til at lave hullet og brugt akryl plast til vindue.æsken kan kun køres igennem en maskine der kan tage A4 ellers skal den deles og limes sammen, så skal man huske et ekstra stykke så der er noget at lime på.
Håber det kan inspirere
Scrapknus Pia

2 kommentarer:

Aga sagde ...

Cudeńko

sanpiseth40 sagde ...

Hi all dear !!
great article and information, with your blogcomment.
I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much.
ดูหนัง