torsdag den 9. januar 2020

TAK for at ......

Jeg har fået nogle fine bokse med gaver fra STEMPELGLEDE som desværre på grund af helbredet er nød til at lukke virksomheden, jeg har været rigtig  glad for i flere år at være med på design teamet, de stempler kommer jeg og mange andre til at savne. Jeg har brugt den manual jeg har linket   til som Gunhild har brugt til vores gaver.



Du må have en dejlig dag, håber snart lyset bliver bedre til at tage  foto
Papiret er fra Mintay og tekst  stempler fra Stempelglede 
Scrapknus  Pia

2 kommentarer:

Corry sagde ...

What a beautiful Creation and lovely colors
what a beautiful card, you also have a nice blog. I started to follow you. I want to invite you to come and take a look at my blog and maybe you would like to follow me too
My blog is corryscardandcreations
Hugs corry

iris-irena sagde ...

So beautiful! Great work!