Jeg er blevet tagget af Kirsten og Jette og skal nu skrive 7 juleønsker. Det kan være mange ting både ting man ønsker sig her til jul , scraprelaterede eller måske tænker nærmere over i denne tid.
1.At min famile må forblive sunde og raske
2.At der må blive fred i verden
3.At jeg havde skrevet min fagprøve og bestået den mundtlige eksamen
4.At julegaver indeholder scrapting
5.At komme på ferie til sydens sol og varme
6.At ingen behøver at sulte
7.At år 2008 må blive lige så dejligt et år som de foregående
Hermed sender jeg stafetten videre og håber i er friske til at gå med på legen.
Conni/haveje
troll13
Nagly by Nagly
Heidi/angely
Gitte
Inger marie
Else Slipsager
Viser opslag med etiketten Tagget. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Tagget. Vis alle opslag
onsdag den 19. december 2007
Abonner på:
Opslag (Atom)
